Gå til innhold

Æ savne svigermor...

Anbefalte innlegg

Gjest Savner svigermor
Skrevet

Æ hadde verdens beste svigermor... Men nå e ho borte.. Ho døde i april i en alder av 61år.. Så her sitt æ da å savne den mest betydningsfulle personen i livet mitt.... Ho var mer mor for meg enn det min biologiske mor e.

Æ har det helt jævlig... Får ikke sove, får sånne anfall av krampegråt at d kjennes ut som æ ikke får puste...

Ho va verdens mest omtenksomme dame.. Satte alle før seg sjøl.Ho hjalp meg så utrolig mye... Ho e grunnen til at æ e den æ e i dag...

Nå sitt æ her da å har så inderrlig lyst å prate med henne... Fortelle kor flink barnebarna e blitt osv..

Æ vet ikke kordan æ skal takle dette her.. Har aldri mista noen som sto meg så nær før.. Føler meg så sinnsykt tom innvendig..

Det ble visst ganske rotete og langt dette her men d hjalp littegranne..

Håper dette går over snart.. At æ ihvertfall klarer å leve med savnet...

Gjest hjelpes meg...
Skrevet

Du kan få min. Aldeles GRATIS...

Skrevet

jeg kan låne min bort, men jeg vil ha hun tilbake når jeg trenger barnepass

Gjest Sheee
Skrevet

Du kan få min også, vil ikke være noe savn...

Skrevet

Kondolerer.

Synes du har fått dårlige svar på innlegget ditt. Greit nok at mange syns de har elendige svigermødre, men det hjelper jo ikke deg i sorgen!?

Men hvis du klarer det, kan du prøve å være glad for at du hadde denne flotte personen i livet ditt. Selv om det ikke ble så lenge som du hadde ønsket.

Trøsteklemmer fra

Skrevet

Trist å høre om din sorg.

Etter hva jeg forstår, har du ikke bare hatt et rosenrødt liv. Men at du møtte din svigermor, som har betydd mye for deg.

Bevar minnene, fortell barnebarna hennes hvilket praktfullt menneske hun var.

Lykke til, det er en mager trøst, men etter regn kommer sol.

Skrevet

Kondolerer.

Synes du har fått dårlige svar på innlegget ditt. Greit nok at mange syns de har elendige svigermødre, men det hjelper jo ikke deg i sorgen!?

Men hvis du klarer det, kan du prøve å være glad for at du hadde denne flotte personen i livet ditt. Selv om det ikke ble så lenge som du hadde ønsket.

Trøsteklemmer fra

Og jeg bare underskriver på alt fra Flyberta.

Kondolerer.

Skrevet

Jeg er lettere sjokkert på dine vegne over de ufølsomme svarene du har fått nederst her..

Er enig med Flyberta, håper du klarer (hvertfall etterhvert) å glede deg over at du har hatt en slik person i livet ditt, det er så avgjort ikke alle forunt. Har du sønnen hennes (din mann) tilgjengelig for å snakke om henne?

Du må la deg selv få lov til å savne henne. Du må ta den tiden det tar å gråte ut og sørge, og du kommer til å få både opp- og nedturer en ganske lang stund fremover.

Slik er det desverre at vi alle må dø en gang, tenk å få lov å gjøre slikt inntrykk på en annen - slik din svigermor har gjort. Vi andre må bare beundre slike mennesker, og forsøke å gjøre vårt beste for å bli som dem.

Håper dagene dine blir lysere snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...