Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som foregår på Olaf Ryes plass i dag og om det er i dag Ole Paus skal "synge"?

laguna1365380434
Skrevet

Han spiller nå..Jeg var akkurat ute og hadde i meg noe vårruller og annet asiagraps, og Paus var bakgrunnen..:-)

Skrevet

Han spiller nå..Jeg var akkurat ute og hadde i meg noe vårruller og annet asiagraps, og Paus var bakgrunnen..:-)

Faen....

Mora og faren min kom plutselig når jeg var klar til å gå ut. Grrr.

laguna1365380434
Skrevet

Faen....

Mora og faren min kom plutselig når jeg var klar til å gå ut. Grrr.

Æsj da..Men bodene og sånn blir vel stående en stund..

Dessuten blir det sikkert flere koselige konserter på Olaf ryes iår..:-)

Skrevet

Æsj da..Men bodene og sånn blir vel stående en stund..

Dessuten blir det sikkert flere koselige konserter på Olaf ryes iår..:-)

Ja, nå forsvant de men nå skulle venninnene mine hjem så da ble det ikke noen tur ut.

Tror jeg har like vanskelig som deg for å si nei noen ganger jeg. Men de ringer får hanen galer og bestiller besøk og jeg er helt i ørska.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, nå forsvant de men nå skulle venninnene mine hjem så da ble det ikke noen tur ut.

Tror jeg har like vanskelig som deg for å si nei noen ganger jeg. Men de ringer får hanen galer og bestiller besøk og jeg er helt i ørska.

Du får øve på å sette foten ned du også..

Det kommer flere grunerdager... Kanskje vi sees da?

Og grunerhagen er der permanent i hele sommer jaffal..;-)

Skrevet

Du får øve på å sette foten ned du også..

Det kommer flere grunerdager... Kanskje vi sees da?

Og grunerhagen er der permanent i hele sommer jaffal..;-)

Jeg har barnefri fra neste helg og hele sommeren. Da får vi møtes på Olaf Ryes over en sommerpils.

Nå har det begynt å regne også ser jeg. Hvor blir sommeren av :o(

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har barnefri fra neste helg og hele sommeren. Da får vi møtes på Olaf Ryes over en sommerpils.

Sommeren lar jaggu vente på seg, det er sikkert! :-(

Men det hadde vært veldig koselig å smette inn en utepils fordet..Vi får satse på at værgudene ikke er altfor grettne den helgen! :-)

mariaflyfly
Skrevet

Grünerhagen? Noah's? Jeg også?

;)

Skrevet

Grünerhagen? Noah's? Jeg også?

;)

Jeg er ledig hver kveld fra neste helg jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...