Dorthe Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Noen som vet hva som foregår på Olaf Ryes plass i dag og om det er i dag Ole Paus skal "synge"? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 http://www.bradager.net/lokka/detskjer.html "Sang"... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Han spiller nå..Jeg var akkurat ute og hadde i meg noe vårruller og annet asiagraps, og Paus var bakgrunnen..:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 http://www.bradager.net/lokka/detskjer.html "Sang"... Takk skal du ha. Jeg liker'n jeg, men jeg liker finn kalvik også og var på konserten han hadde på Olaf Ryes. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Han spiller nå..Jeg var akkurat ute og hadde i meg noe vårruller og annet asiagraps, og Paus var bakgrunnen..:-) Faen.... Mora og faren min kom plutselig når jeg var klar til å gå ut. Grrr. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Faen.... Mora og faren min kom plutselig når jeg var klar til å gå ut. Grrr. Æsj da..Men bodene og sånn blir vel stående en stund.. Dessuten blir det sikkert flere koselige konserter på Olaf ryes iår..:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Æsj da..Men bodene og sånn blir vel stående en stund.. Dessuten blir det sikkert flere koselige konserter på Olaf ryes iår..:-) Ja, nå forsvant de men nå skulle venninnene mine hjem så da ble det ikke noen tur ut. Tror jeg har like vanskelig som deg for å si nei noen ganger jeg. Men de ringer får hanen galer og bestiller besøk og jeg er helt i ørska. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, nå forsvant de men nå skulle venninnene mine hjem så da ble det ikke noen tur ut. Tror jeg har like vanskelig som deg for å si nei noen ganger jeg. Men de ringer får hanen galer og bestiller besøk og jeg er helt i ørska. Du får øve på å sette foten ned du også.. Det kommer flere grunerdager... Kanskje vi sees da? Og grunerhagen er der permanent i hele sommer jaffal..;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Du får øve på å sette foten ned du også.. Det kommer flere grunerdager... Kanskje vi sees da? Og grunerhagen er der permanent i hele sommer jaffal..;-) Jeg har barnefri fra neste helg og hele sommeren. Da får vi møtes på Olaf Ryes over en sommerpils. Nå har det begynt å regne også ser jeg. Hvor blir sommeren av ( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg har barnefri fra neste helg og hele sommeren. Da får vi møtes på Olaf Ryes over en sommerpils. Nå har det begynt å regne også ser jeg. Hvor blir sommeren av ( Sommeren lar jaggu vente på seg, det er sikkert! :-( Men det hadde vært veldig koselig å smette inn en utepils fordet..Vi får satse på at værgudene ikke er altfor grettne den helgen! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg har barnefri fra neste helg og hele sommeren. Da får vi møtes på Olaf Ryes over en sommerpils. Nå har det begynt å regne også ser jeg. Hvor blir sommeren av ( Grünerhagen? Noah's? Jeg også? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 Grünerhagen? Noah's? Jeg også? Jeg er ledig hver kveld fra neste helg jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.