Gjest men sånn gikk det ikke Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 DETTE hadde bare vært SÅ stilig... ;0) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongelig/article405252.ece?id=31641&slide=15#slide 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Tja, da kunne jo dette også vært litt interessant, siden kongehuset driver og moderniserer seg... http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongelig/article405252.ece?id=31641&slide=21#slide 0 Siter
Gyda Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Vel - da hadde det vel blitt union igjen da ... Jeg kunne heller tenke meg at han valgte lillesøsteren (noe så nydelig) ... ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Gyda har god jentesmak. Jeg er naturligvis helt enig med henne. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Tja, da kunne jo dette også vært litt interessant, siden kongehuset driver og moderniserer seg... http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kongelig/article405252.ece?id=31641&slide=21#slide He-he ;-) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, hva hadde skjedd egentlig? Ny union? Jeg hadde forresten ikke hatt noe imot å være i union med Sverige. De har bedre industri enn oss, de lager mobiltelefoner og biler, de har IKEA, de lager bedre musikk, bedre filmer, og har et finere språk. OK, de har en idiot til konge, men det veies opp av alt det andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, hva hadde skjedd egentlig? Ny union? Jeg hadde forresten ikke hatt noe imot å være i union med Sverige. De har bedre industri enn oss, de lager mobiltelefoner og biler, de har IKEA, de lager bedre musikk, bedre filmer, og har et finere språk. OK, de har en idiot til konge, men det veies opp av alt det andre. De har en idiot som konge, vi har en idiot som statsminister. Kombinasjonen kunne blitt kul. Selv foretrekker jeg knugeidioten. Han gjør så mye morsomt at han burde hatt eget talkshow. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 De har en idiot som konge, vi har en idiot som statsminister. Kombinasjonen kunne blitt kul. Selv foretrekker jeg knugeidioten. Han gjør så mye morsomt at han burde hatt eget talkshow. Jeg ville foretrekke Harald som konge og Persson som statsminister i en evt. ny union. Og knugen som talk-show vert. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Jeg ville foretrekke Harald som konge og Persson som statsminister i en evt. ny union. Og knugen som talk-show vert. Han kunne joinet Team Antonsen i stedet for Kristoffer Skau. Selv om han egentlig er morsom nok som konge. 0 Siter
Gjest Wanderlust Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Ja, hva hadde skjedd egentlig? Ny union? Jeg hadde forresten ikke hatt noe imot å være i union med Sverige. De har bedre industri enn oss, de lager mobiltelefoner og biler, de har IKEA, de lager bedre musikk, bedre filmer, og har et finere språk. OK, de har en idiot til konge, men det veies opp av alt det andre. Nei, de greiene der er oppskrytt. Svenskene lager ikke gode filmer de heller. Det er lenge siden svenskene slo oss på musikkfronten, nå er Norge mye bedre. Mobiltelefonene er Sony's. Og spør du svenskene vil de si at vi har et finere språk. Men de skal ha for Ikea og HM, det skal de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.