Gå til innhold

For et par....

Gjest men sånn gikk det ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel - da hadde det vel blitt union igjen da ...

Jeg kunne heller tenke meg at han valgte lillesøsteren (noe så nydelig) ...

:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gyda har god jentesmak.

Jeg er naturligvis helt enig med henne.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ja, hva hadde skjedd egentlig? Ny union?

Jeg hadde forresten ikke hatt noe imot å være i union med Sverige. De har bedre industri enn oss, de lager mobiltelefoner og biler, de har IKEA, de lager bedre musikk, bedre filmer, og har et finere språk. OK, de har en idiot til konge, men det veies opp av alt det andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde forresten ikke hatt noe imot å være i union med Sverige. De har bedre industri enn oss, de lager mobiltelefoner og biler, de har IKEA, de lager bedre musikk, bedre filmer, og har et finere språk. OK, de har en idiot til konge, men det veies opp av alt det andre.

De har en idiot som konge, vi har en idiot som statsminister. Kombinasjonen kunne blitt kul.

Selv foretrekker jeg knugeidioten. Han gjør så mye morsomt at han burde hatt eget talkshow.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

De har en idiot som konge, vi har en idiot som statsminister. Kombinasjonen kunne blitt kul.

Selv foretrekker jeg knugeidioten. Han gjør så mye morsomt at han burde hatt eget talkshow.

Jeg ville foretrekke Harald som konge og Persson som statsminister i en evt. ny union. Og knugen som talk-show vert.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville foretrekke Harald som konge og Persson som statsminister i en evt. ny union. Og knugen som talk-show vert.

Han kunne joinet Team Antonsen i stedet for Kristoffer Skau. :)

Selv om han egentlig er morsom nok som konge.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Nei, de greiene der er oppskrytt. Svenskene lager ikke gode filmer de heller. Det er lenge siden svenskene slo oss på musikkfronten, nå er Norge mye bedre. Mobiltelefonene er Sony's.

Og spør du svenskene vil de si at vi har et finere språk.

Men de skal ha for Ikea og HM, det skal de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...