LaLunaMoon Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hei Er så utrolig lei av å bare spise å spise å spise og spy hele tida. Hvordan ungå overspisinga? Kan jo ikke renske leiligheten for mat heller... Hilsen 0 Siter
Adriana Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hei! Skjønner veldig godt at du er lei! Jeg sliter også med en spiseforstyrrelse, men har nå klart å slutte å kaste opp. Det som gjør at jeg klarer å la være nå er Fontex. Det er et antidepressiva som demper lysten til å overspise. Jeg synes den demper lysten til å kaste opp etter vanlige måltider også. Så hvis du ikke har prøvd den så snakk med legen din om å prøve! Verdt et forsøk og den funker kjempebra på meg Lykke til! 0 Siter
Gjest Shrekk 78 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hei! Skjønner veldig godt at du er lei! Jeg sliter også med en spiseforstyrrelse, men har nå klart å slutte å kaste opp. Det som gjør at jeg klarer å la være nå er Fontex. Det er et antidepressiva som demper lysten til å overspise. Jeg synes den demper lysten til å kaste opp etter vanlige måltider også. Så hvis du ikke har prøvd den så snakk med legen din om å prøve! Verdt et forsøk og den funker kjempebra på meg Lykke til! Bruker også Fontex pga samme problem, og er også MEGET fornøyd! 0 Siter
LaLunaMoon Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Hei! Skjønner veldig godt at du er lei! Jeg sliter også med en spiseforstyrrelse, men har nå klart å slutte å kaste opp. Det som gjør at jeg klarer å la være nå er Fontex. Det er et antidepressiva som demper lysten til å overspise. Jeg synes den demper lysten til å kaste opp etter vanlige måltider også. Så hvis du ikke har prøvd den så snakk med legen din om å prøve! Verdt et forsøk og den funker kjempebra på meg Lykke til! går på Fontex... Har ikke hatt nå effekt på overspisinga av det. =( 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Bruker også Fontex pga samme problem, og er også MEGET fornøyd! tja. for meg så må jeg spise ihvertfall 3 vanlige måltider om dagen. Da er som regel behover for overspising ikke så stort..skeier ut av og til da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.