oval Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Eg har ein liten gut på 8 mnd som har atopisk eksem. Etter å ha smørt med kortisonkremer i 2 mnd syntes vi det var nok (han var veldig fin i dei periodene vi brukte dette, men det blussa opp att dagen etter vi slutta). Han har mykje eksem både i ansiktet, hovudet, halsen, mage og rygg. Det er noko mindre på armar og bein. No har vi vore hjå homeopat. Der fekk vi medisin (calc.carb) som han tok tre dagar. Dette er no tre veker sidan og vi ser ingen tydelege teikn til betring. Burde det ikkje snart virke? Og kva viss dette ikkje var rett medisin for han, skal vi prøve igjen? I tillegg til dette har vi smørt to gonger pr. dag med Aloe Vera spesialkrem. Han har vorte betre i ansiktet etter at vi byrja med den. Er det andre som har erfaring med Aloe Vera evt. Aloe Vera juice? Guten klør mykje om natta og søv sjølvsagt dårleg pga. dette. Er det noko som vil dele erfaringar med meg, evt komme med fleire tips. No er vi snart desperate og prøver alt! På førehand takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18789-atopisk-eksem8-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 11. februar 2001 Del Skrevet 11. februar 2001 Kjære oval. I min praksis har jeg hatt god erfaring med å gi et tilskudd av omega 6 fettsyrer (GLA- fra kjempenattlys eller agurkurt) 3 kapsler daglig sammen med 30 mg sink og 50 mg vitamin E. Pasienter med eksem kan mangle et enzym i huden som gjør at fett i kosten ikke kommer huden til gode og den blir derfor kronisk tørr. Fettsyren GLA er ikke avhengig av dette enzymet og vil derfor styrke huden direkte innenfra. Dessuten anbefaler jeg en salve av stemorsblomst fra helsekost. Ved sprukken hud kan man supplere med calendula salve. Kuren skal virke i løpet av tre uker, hvis ikke er du ikke responder og bør kutte ut. Har du god effekt kan du redusere inntaket av GLA kapsler til 2 dgl som vedlikeholdsbehandling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18789-atopisk-eksem8-mnd/#findComment-83797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.