Gå til innhold

Hvem er egentlig NHD for en kar?


Gjest cherise

Anbefalte innlegg

Kutter ut fyren. Lyver han om sånt, kan han lyve om hva som helst.

Jeg var også borti en sånn, han løy seg 7 år yngre. Trodde han virkelig at jeg ikke ville oppdage det ?

Hei sann igjen!

Jeg får ikke helt løgnhistorien ut av hodet.

Jeg sendte ham jeg har truffet på nettet en mail, der jeg konfronterte ham med løgnen. Han hadde løyet deg 6 år yngre enn det han var.

Han beklaget ikke, men kalte det en "midlertidig løgn". Hva er det tro?

Han sa han ønsket å komme i en annen kategori (?), derfor løy han om alder. Jeg hadde oppgitt i min profil at jeg ønsket menn mer på min egen alder (eller litt yngre). Han er 10 år eldre enn meg! Jeg synes det er mye.

Hva gjorde du da du var i samme situasjon? Kuttet du bare ut tvert, eller skrev du en slags forklaring til ham?

Jeg vil jo også være høflig (desverre må jeg nesten si). Men samtidig har jeg nå mistet tilliten, og derved også interessen.

Hva ville du gjort?

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pilt2005

    7

  • mariaflyfly

    5

  • Babette

    4

  • mil1365380270

    4

Gjest mye rart der ute

Hei sann igjen!

Jeg får ikke helt løgnhistorien ut av hodet.

Jeg sendte ham jeg har truffet på nettet en mail, der jeg konfronterte ham med løgnen. Han hadde løyet deg 6 år yngre enn det han var.

Han beklaget ikke, men kalte det en "midlertidig løgn". Hva er det tro?

Han sa han ønsket å komme i en annen kategori (?), derfor løy han om alder. Jeg hadde oppgitt i min profil at jeg ønsket menn mer på min egen alder (eller litt yngre). Han er 10 år eldre enn meg! Jeg synes det er mye.

Hva gjorde du da du var i samme situasjon? Kuttet du bare ut tvert, eller skrev du en slags forklaring til ham?

Jeg vil jo også være høflig (desverre må jeg nesten si). Men samtidig har jeg nå mistet tilliten, og derved også interessen.

Hva ville du gjort?

Ha en fin lørdagskveld!

Jeg kuttet tvert. Gadd ikke å bruke tid på å forklare hvorfor engang.

Det var endel andre ting ved fyren som pekte i samme retning. Han virket for å si det rett ut motbydelig selvopptatt. Poserende. Å lyve seg syv år yngre passet godt inn i bildet, og ble avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuttet tvert. Gadd ikke å bruke tid på å forklare hvorfor engang.

Det var endel andre ting ved fyren som pekte i samme retning. Han virket for å si det rett ut motbydelig selvopptatt. Poserende. Å lyve seg syv år yngre passet godt inn i bildet, og ble avgjørende.

Takk for råd. Nå har jeg nettopp sendt ham en mail der jeg kort skriver at jeg ikke ønsker mer kontakt. Det som imidlertid er litt ekkelt er at han vet hva jeg heter, tlf. nr., adr. osv. Håper han ikke er typen til å lage mer pes.

Jeg lærer etterhvert må jeg si, og har vært litt naiv tror jeg når det gjelder sjekke-gamet på nettet.

Ha en god kveld!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...