Gå til innhold

Cipralex/bivirkninger

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på cipralex etter jeg har prøvd forskjellige preperater.psykiateren min sier jeg skulle begynne med 5mg for så å øke det opp til 10mg etter en uke, jeg begynte å ta en halv 2.5mg noe jeg brukte 1uke så prøvde jeg å ta en 5mg så kom det masse bivirkninger, noe jeg takler svært dårlig.

Hvilke bivirkninger er normale?

jeg føler meg fjærn, små svimmel, føler jeg sitter inni en balong å er litt fraværende.

Er dette normalt?

jeg likte ikke at psykiateren min sa at sexlysten min ville forsvinne, men den har bare blitt bedre så heldigvis er det jo noe posetivt, men nå tar jeg 2rosenrot vær dag da..

anbefales for de med dårlig sexlyst etter å ha begynt på cibralex å andre preperater så ødelegger det beste som fins..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188098-cipralexbivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Høres helt normalt ut.

Men jeg er ikke så sikker på det med rosenrot.

Man anbefaler å ikke blande dette, siden det til og med kan forsterke symptomene dine.

Det gjelder Johannesurt og andre helsekostmidler også. Sammen kan de virke dårlig. Ville kuttet ut rosenroten med en gang, og kanskje blir bivirkningene bedre også da.

Magnesium er derimot bra å ta, og min psykiater satte meg fort på det. Mangel gir depresjoner, blant annet.

Sexlysten trenger ikke forsvinne med alle.

Lykke til med opptrappingen.

Vh bugge

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188098-cipralexbivirkninger/#findComment-1293281
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...