Gå til innhold

Bilder av dolere II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja??...hva synes du om mc'er????

Det har annegunn lovet å ikke røpe, så da får jeg prøve å holde meg selv også! *Smiler lurt*

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

41

• lurulf

32

• annegunn

21

• mrxx

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjører jeg billøp har jeg hjelm og kjøredress. Kjører jeg mc så har jeg hjelm, mc-jakke og -bukse:-)

Fantasi er minst halve livet:-)

Billøp var ikke i mine tanker engang *flau*

Godt at jeg ikke bommet totalt da, men at du virkelig kjører motorsykkel.

Skrevet

Ingen hemmelighet heller at jeg er blond:-)

Blond...

Ok, nå er fantasiene oppdatert :)

Skrevet

Ja, jeg så det. Det så utrolig koselig ut.

Jeg ville til og med prøve å bestille en av husene selv for sommeren, men alt var opptatt. Derimot så jeg at det var litt ledig i høstferien.

Vet du hvordan temperaturen er der i oktober?

Første gangen vi var på Korsika var 10-18 oktober. Da var det 20 grader i sjøen og vi badet hver dag, selv Emma (det var rett før hun fyllte to). Bassenget var kaldt, da.

Helt greit med shorts og t-skjorte dagtid, men kjølig på kvelden - for kaldt til vinglass på terrassen.

Mamma og gubben hennes var en uke til, og da var det kjøligere. Så vi hadde nok flaks. Men at det er badetemperaturer etter norske forhold i oktober tror jeg er vanlig.

Lille huset ligger avsides til, så man er avhengig av leiebil....

Skrevet

Første gangen vi var på Korsika var 10-18 oktober. Da var det 20 grader i sjøen og vi badet hver dag, selv Emma (det var rett før hun fyllte to). Bassenget var kaldt, da.

Helt greit med shorts og t-skjorte dagtid, men kjølig på kvelden - for kaldt til vinglass på terrassen.

Mamma og gubben hennes var en uke til, og da var det kjøligere. Så vi hadde nok flaks. Men at det er badetemperaturer etter norske forhold i oktober tror jeg er vanlig.

*klasker meg i pannen*

Det var rett før _jentungen_ fyllte to.

Har skrevet for mye mail til deg tror jeg....

Skrevet

Blond...

Ok, nå er fantasiene oppdatert :)

Hehe........

Skrevet

Leiebil er greit. Det bruker vi alltid å leie når vi ferierer i syden.

Vi trives ikke med å bare ligge på stranda. En viktig del av ferien er å kunne kjøre på kryss og tvers, gjøre seg kjent og besøke serverdigheter.

Skrevet

Billøp var ikke i mine tanker engang *flau*

Godt at jeg ikke bommet totalt da, men at du virkelig kjører motorsykkel.

Kjører både mc og av og til billøp, selv om det siste ikke er så ofte.

Skrevet

Det har annegunn lovet å ikke røpe, så da får jeg prøve å holde meg selv også! *Smiler lurt*

Neida,...nå slipper du ikke unna, hehe.

Er det sånn..." der er de helvetes motorsyklistene igjen"?......hehe.

Skrevet

Neida,...nå slipper du ikke unna, hehe.

Er det sånn..." der er de helvetes motorsyklistene igjen"?......hehe.

Snarere tvert i mot...

Skrevet

Leiebil er greit. Det bruker vi alltid å leie når vi ferierer i syden.

Vi trives ikke med å bare ligge på stranda. En viktig del av ferien er å kunne kjøre på kryss og tvers, gjøre seg kjent og besøke serverdigheter.

Langley har pakketurer til korsika.

http://www.langleytravel.com/

Et par av hotellene har masse sportsgreier til gratis utlån, kajakker, seilbrett, joller og sånt. Vi bodde på ett av dem (Orizonte) for to år siden.

Det må vel være et fint sted for sånne som seiler?

Gjest Shira12
Skrevet

Langley har pakketurer til korsika.

http://www.langleytravel.com/

Et par av hotellene har masse sportsgreier til gratis utlån, kajakker, seilbrett, joller og sånt. Vi bodde på ett av dem (Orizonte) for to år siden.

Det må vel være et fint sted for sånne som seiler?

Takk for tipset. Skal se nærmere på det i kveld sammen med min kjære.

mariaflyfly
Skrevet

Takker :-)

Høy og mørk ja... Men jeg er faktisk liten og lys.

Magedans hadde vært artig og prøvd en gang, men er ikke så begeistret for og vise fram magen min :-\

Jeg synes nicket ditt har en litt eksotisk klang. Det var derfor. :)

Skrevet

Jeg kan jo ikke røpe alt, da...

Hmm, selvsagt kan du røpe alt som har med mc å gjøre:-)....kom igjen nå...

Du kan jo bare hviske det til meg:-)

Skrevet

Hmm, selvsagt kan du røpe alt som har med mc å gjøre:-)....kom igjen nå...

Du kan jo bare hviske det til meg:-)

*Hvisker* Eksosrype, vel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...