Gjest turkisdilla Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har handlet sinnsykt mye stæsj til huset på forsommeren, det meste i turkis og endelt limegrønt. For å nevne noe, lys, lysestaker, duker,gangmatte, pledd, blomsterbøtter til å ha ute, service, grytekluter, poseholder, oppvask tue, smykker, topper, malt en blomsterbenk. På badet her jeg 1/2 parten i limegrønt og 1/2 parten i turkist. Handuker, lys, såper, badeolje, vaskekluter. Flere som har dilla for tiden? Og ja, kjeder meg og finner opp de utruligste temaene og skrive om:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Kjøpte meg en turkis genser i går, men ellers er det lite. To lys og en lysestake her i stua. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Bare klær og smykker, men har likevel ikke så mye av det. Nydelig farge. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Mamma har det.. Du får utvelkse erfaringer, tips og råd med henne 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg elsker turkis, nest etter ceris. Det badet ditt høres stilig ut. vi har turkis stol, turkis søppelbøtte, turkis håndklær og kluter, turkis champagneglass, og jeg har mange turkis klær, 0 Siter
Gjest syns meg bak Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Turkis synes jeg er en fryktelig stygg farge. Limegrønn og lilla sammen derimot er nydelig. Men dette blir bare en synsetråd. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Turkis synes jeg er en fryktelig stygg farge. Limegrønn og lilla sammen derimot er nydelig. Men dette blir bare en synsetråd. Limegrønn og lilla er nydelig! Turkis/limegrønn/rosa sammen med mørkebrun Det er mine favoritter 0 Siter
bb71 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Tut tut sier onkels bil.. Svaret er nei forresten! *går og griller* 0 Siter
bb71 Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Mamma har det.. Du får utvelkse erfaringer, tips og råd med henne Kanskje det er mora di som har laget tråden???? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har limegrønne og turkise håndklær på badet :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Kanskje det er mora di som har laget tråden???? Vææææ...Hun har fått internettdilla sier hun, så det kan jo hende!! Shit!! :s 0 Siter
Gjest turkisdilla Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Vææææ...Hun har fått internettdilla sier hun, så det kan jo hende!! Shit!! :s Nei men lille venn er det deg:) 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nei, har ikke det. Eier en t-skjorte som er turkis. Føler meg ikke helt vel i den, men synes mange kler den fargen! Ellers, nada. Men det høres veldig friskt og fint ut! Kanskje jeg skal skaffe meg noe i de fargekombinasjonene du nevner? Sånn i anledning sommer'n? 0 Siter
serendipity Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nei, har ikke det. Eier en t-skjorte som er turkis. Føler meg ikke helt vel i den, men synes mange kler den fargen! Ellers, nada. Men det høres veldig friskt og fint ut! Kanskje jeg skal skaffe meg noe i de fargekombinasjonene du nevner? Sånn i anledning sommer'n? Nå det gjelder klær slår den ene fargen ihjel den andre, hva interiør angår så funker det langt bedre :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nå det gjelder klær slår den ene fargen ihjel den andre, hva interiør angår så funker det langt bedre :-) Var interiør jeg tenkte på! :-) Hva klær angår så sier jeg bare :hva er galt med sort? ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Var interiør jeg tenkte på! :-) Hva klær angår så sier jeg bare :hva er galt med sort? ;-) INGENTING!!! he he.. Selv liker jeg svært godt "mørk eplegrøænn", brunt, rosa, hvitt og lys blå.. ikke nødvendigvis sammen ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Nei men lille venn er det deg:) Hei, mamma! Du må slutte å shoppe så masse turkis ;P 0 Siter
favn Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nei, dessverre. Turkis er en farge jeg assosierer med desperasjon, sydenkuk og drinker med paraplyer. Sorry :-) 0 Siter
Gjest ja venninnen min Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Moren min elsker turkis! Venninnen min også. Jeg har vel ikke så mye i den fargen, men jeg synes den er kul. Venninnen min har klær i turkis, samt lys og duker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.