Grip Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nei, dessverre. Turkis er en farge jeg assosierer med desperasjon, sydenkuk og drinker med paraplyer. Sorry :-) Sydenkuk? Er ikke den lokale casanova, alle pikers Alfredo, bra nok lengre heller nå da? 0 Siter
favn Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Sydenkuk? Er ikke den lokale casanova, alle pikers Alfredo, bra nok lengre heller nå da? Jeg kan ikke si at fenomenet noengang har falt i smak, verken ute eller hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.