Gå til innhold

Gave til kjæreste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en hærlig jente forige lørdag. Hun har bursdag om 14 dager og jeg reiser vekk om en uke... Noen tips til hva jeg kan gjøre/kjøpe til henne? Det er nokså seriøst "forhold"...

Skrevet

Et seriøst forhold som har vart i en uke???

Jaja, ikke kjøp noe voldsomt dyrt i alle fall...

Skrevet

EN TJUKK BOK - som det tar et par uker å komme igjennom - så har hun noe å gjøre....:)

....eller, det er sikkert bare en som meg som hadde likt en sånn gave :)

Kjøp musikk eller en søt topp.-

Gjest Shira12
Skrevet

Ett pent smykke?

Ville vel ikke kjøpt noe kjempedyrt gullsmykke etter så kort tid, men finnes mange rimelige pene smykker.

Ett slikt med bokstaven hennes på kanskje?

Gjest Shira12
Skrevet

EN TJUKK BOK - som det tar et par uker å komme igjennom - så har hun noe å gjøre....:)

....eller, det er sikkert bare en som meg som hadde likt en sånn gave :)

Kjøp musikk eller en søt topp.-

Jeg hadde blitt kjempeglad for en tykk bok, overlever ikke uten og få lese.

Og jeg leser det meste.

Skrevet

Et seriøst forhold som har vart i en uke???

Jaja, ikke kjøp noe voldsomt dyrt i alle fall...

Hehe...va vel kanskje å ta litt hardt i det :)

Skrevet

Kjøp et sånt glasshjerte-smykke som er så moderne nå. De koster ikke all verden, men er veldig søte og de fleste jenter vil bli veldig glade for et sånt. :o)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Parfyme? Røde roser? En CD eller DVD?

Skrevet

Du nok SERIØST interessert i forholdet i alle fall! :)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

en skikkelig jentefilm på dvd. Hvis du vet hva hun liker da....

Skrevet

Men et sånt smykke som Lillemus nevner, eller annet rimelig og pent smykke er jo fint. Eller CD/DVD/bok som andre her nevner, om du har rukket å finne ut av smaken hennes. :-)

Tvillingmamma
Skrevet

Kjøp et sånt glasshjerte-smykke som er så moderne nå. De koster ikke all verden, men er veldig søte og de fleste jenter vil bli veldig glade for et sånt. :o)

Ja, de er superflotte. Og finnes i flere størrelser og mange farger...

Jeg vil også ha :)

Skrevet

Ja, de er superflotte. Og finnes i flere størrelser og mange farger...

Jeg vil også ha :)

Har to stjerner og 3 hjerter jeg. :o) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet.

Skrevet

Har to stjerner og 3 hjerter jeg. :o) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet.

På Strømsnes? Du la ikke tilfeldigvis merke til om de hadde avslag på dåpsgaver?

Skrevet

På Strømsnes? Du la ikke tilfeldigvis merke til om de hadde avslag på dåpsgaver?

Nei, det var ikke der, vet ikke om de har salg. Dåpsgaver er ikke aktuellt her i huset for tiden så på den fronten er jeg helt blank. :o)

Skrevet

Hvilken gullsmed?

Skrevet

Hvilken gullsmed?

På Mega-senteret på Valentinlyst. Men salget varte bare til og med i går.

Skrevet

Nei, det var ikke der, vet ikke om de har salg. Dåpsgaver er ikke aktuellt her i huset for tiden så på den fronten er jeg helt blank. :o)

Ok. Syntes jeg hørte noen nevne salg hos en gullsmed i byen i går, men oppfattet ikke helt hvor. ;)

Skal være fadder i dåp til nevøen min om tre uker, serru.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...