Gå til innhold

Gave til kjæreste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Syntes jeg hørte noen nevne salg hos en gullsmed i byen i går, men oppfattet ikke helt hvor. ;)

Skal være fadder i dåp til nevøen min om tre uker, serru.

:o)

Du får rusle en runde, det kan jo godt være salg flere steder. :o)

Tvillingmamma
Skrevet

Har to stjerner og 3 hjerter jeg. :o) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet.

Stjerner? Det har jeg faktisk ikke sett. _Det_ kunne jeg tenke meg, har jo en liten prinsesse der oppe blant stjernene...

Må titte litt rundt skjønner jeg.

Skrevet

Stjerner? Det har jeg faktisk ikke sett. _Det_ kunne jeg tenke meg, har jo en liten prinsesse der oppe blant stjernene...

Må titte litt rundt skjønner jeg.

Har sett stjerner, hjerter og - tja - sylindre?

Tvillingmamma
Skrevet

Har sett stjerner, hjerter og - tja - sylindre?

I helt "vanlige" gullsmeder? Var og kikket for noen uker siden, skulle ha 18-års gave til datteren til noen venner. Endte opp med hjerte i lyseblått m/kjede til og runde øredobber i samme farge. Det var bare så nyydelig farge på det hjerte :)

Men noe annet enn hjerter kan jeg ikke huske å ha sett der. Dette var hos Gull-Funn. Må nok sette fokus skjønner jeg.

Skrevet

I helt "vanlige" gullsmeder? Var og kikket for noen uker siden, skulle ha 18-års gave til datteren til noen venner. Endte opp med hjerte i lyseblått m/kjede til og runde øredobber i samme farge. Det var bare så nyydelig farge på det hjerte :)

Men noe annet enn hjerter kan jeg ikke huske å ha sett der. Dette var hos Gull-Funn. Må nok sette fokus skjønner jeg.

Det er nettopp på Gullfunn jeg har kjøpt flere av mine, i alle fall det ene hjertet og den ene stjerna.

Tvillingmamma
Skrevet

Det er nettopp på Gullfunn jeg har kjøpt flere av mine, i alle fall det ene hjertet og den ene stjerna.

OK, da skal jeg titte der igjen :)

Skrevet

Du får rusle en runde, det kan jo godt være salg flere steder. :o)

Hehe... jeg som er ZÅÅÅ glad i butikker. Lei etter en halvtime ;)

Blir nok en liten bytur i morra, har omsider en fridag fra jobb. Jobber mye på natta, og da er det fort gjort å sove bort dagene ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...