Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ok. Syntes jeg hørte noen nevne salg hos en gullsmed i byen i går, men oppfattet ikke helt hvor. Skal være fadder i dåp til nevøen min om tre uker, serru. ) Du får rusle en runde, det kan jo godt være salg flere steder. ) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har to stjerner og 3 hjerter jeg. ) Kjøpte to av hjertene i går, en gullsmed hadde dem til halv pris, de minste hjertene går visst ut av markedet. Stjerner? Det har jeg faktisk ikke sett. _Det_ kunne jeg tenke meg, har jo en liten prinsesse der oppe blant stjernene... Må titte litt rundt skjønner jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Stjerner? Det har jeg faktisk ikke sett. _Det_ kunne jeg tenke meg, har jo en liten prinsesse der oppe blant stjernene... Må titte litt rundt skjønner jeg. Har sett stjerner, hjerter og - tja - sylindre? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Har sett stjerner, hjerter og - tja - sylindre? I helt "vanlige" gullsmeder? Var og kikket for noen uker siden, skulle ha 18-års gave til datteren til noen venner. Endte opp med hjerte i lyseblått m/kjede til og runde øredobber i samme farge. Det var bare så nyydelig farge på det hjerte Men noe annet enn hjerter kan jeg ikke huske å ha sett der. Dette var hos Gull-Funn. Må nok sette fokus skjønner jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 I helt "vanlige" gullsmeder? Var og kikket for noen uker siden, skulle ha 18-års gave til datteren til noen venner. Endte opp med hjerte i lyseblått m/kjede til og runde øredobber i samme farge. Det var bare så nyydelig farge på det hjerte Men noe annet enn hjerter kan jeg ikke huske å ha sett der. Dette var hos Gull-Funn. Må nok sette fokus skjønner jeg. Det er nettopp på Gullfunn jeg har kjøpt flere av mine, i alle fall det ene hjertet og den ene stjerna. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det er nettopp på Gullfunn jeg har kjøpt flere av mine, i alle fall det ene hjertet og den ene stjerna. OK, da skal jeg titte der igjen 0 Siter
Line Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Du får rusle en runde, det kan jo godt være salg flere steder. ) Hehe... jeg som er ZÅÅÅ glad i butikker. Lei etter en halvtime Blir nok en liten bytur i morra, har omsider en fridag fra jobb. Jobber mye på natta, og da er det fort gjort å sove bort dagene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.