Gå til innhold

Gavetips til henne(3o år)

Anbefalte innlegg

Gjest ideer mottas med takk
Skrevet

Min samboer fyller 30 år til neste helg og jeg er tom for ideer på hva jeg kan gi henne. Hadde planlagt en ferietur, men økonomien tillater i disse "rådyre" ferietider ikke dette. Har spart opp +/- 3000 NOK og er åpen for gode ideer på hva en småbarnsmamma kunne tenke seg til sin fødelsdag. Har gitt henne mobiltelefoner de siste 2 årene(*sukk, håplås*).

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva med en klokke? Eller forlovelsesring ;)

bugge -jenta
Skrevet

På slike store dager har min mann kjøpt smykker til meg av den enkle, klassiske stilen. Slike som ikke styres av mote.

Gullarmbånd, gullkjede rundt hals. Smykker jeg kan ha i bruk i årevis, men ikke nødvendigvis hver dag.

Et fint gullarmbånd ville vel de fleste blitt glad for.

Vh bugge.

Skrevet

http://www.holmsbuspa.no/spa/priser_spa.htm

noe sånt må da være en herlig gave?! sånn ca prisklassen også =)

Å ja, der er det så fantastisk! Ønsker meg et opphold der jeg også. Eller på et annet spa-sted da. Har vært på omvisning på Holmsbu hotell og spa, men da inngikk ingen behandlinger er jeg redd... :-)

lalala1365380457
Skrevet

Å ja, der er det så fantastisk! Ønsker meg et opphold der jeg også. Eller på et annet spa-sted da. Har vært på omvisning på Holmsbu hotell og spa, men da inngikk ingen behandlinger er jeg redd... :-)

har aldri vært på noe spa jeg, ikke på omvisning engang.. men jeg drømmer om det ;) tror nok jeg hadde blitt utrolig glad om jeg fikk det i gave!

Gjest vrooooom
Skrevet

Spa-opphold eller helt enkle diamant-øredobber.

Gjest mandagskake
Skrevet

Du kan f.eks. bake en kake til henne og lage en god middag. Du kan kjøpe en ny veske, lommebok, bok (om hun liker å lese), cd, lys og servietter, to nye pynteputer, duk, rosebukett, 6 nye tekopper eller glass eller f.eks. ny dyne.

Skrevet

Jeg blir også 30 denne uka, og jeg hadde blitt kjempeglad for en hammock!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...