Gå til innhold

ville bli brannmann

Anbefalte innlegg

Gjest fighta

Jeg leser på "Helseundersøkelse og fysiske tester for røyk- og kjemikaliedykkere".

Men det står at ved manisk/depressiv sinnslidelse er man "ikke helsemessig skikket"

Jeg fikk en diagnose: bipolar lidelse av type rapid cycling med psykotiske symptomer under depressiv fase (eller noe sånt) ved en tvangsinnleggelse.

Betyr det at jeg har manisk/depressiv sinnslidelse?

Enn når min lege ved sykehuset tok meg av tvangen, etter en del mnd... og sa jeg ikke lenger fylte kriterier for alvorlig sinnslidelse, har jeg da likevel ikke manisk/depressiv sinnslidelse?

Jeg tar lithionit og har vært frisk og normal siden da...

mvh jente som vil bli brannmann:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188495-ville-bli-brannmann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marge simpson

Betyr dette: én gang bipolar, alltid bipolar?

Gjelder dette i tilfellet også for bipolar II (at den varer livet ut)?

jeg er ikke nhd så beklager om du ikke vil høre svar, men uansett, alt jeg har lest av bipolar på nettet og av nhd sier at bipolar er en kronisk disposisjon for nye episoder og at det ofte blir verre uten medisinering, lengre og alvorlige episoder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188495-ville-bli-brannmann/#findComment-1298098
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...