Gjest Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei!Jeg er ei jente på 27 år som har vært syk siden påsken 2004 etter en tur til Thailand. Har siden da vært til alle mulige undersøkelser, bla på infeksjonsmedisinsk poliklinikk på Ullevål. Det eneste funnet hele denne tiden er forhøyede ASAT og ALAT (hhv 5 og 3 ganger så høye som normalt hos meg). Hra dermed oppsøkt alternativ medisin for å bli frisk. Har prøvd bla soneterapi, urtemedisin og homeopati- uten at det har hjulpet. Underveis har jeg fått diagnotisert ulike parasitter etc som jeg antagelig har pådratt meg i Thailand. Nå har jeg begynt på en behandling som kombinerer akupunktur og urter (Hulda Clark- metoden). Etter et par behandlinger med akupunktur og en nyrerensekur er jeg verre enn noensinne. Neste kur som står for tur er parasittkur.. er veldig usikker på om jeg tør fortsette siden jeg har blitt dårligere. Har du noe erfaring med dette? Evt noen gode tips om hva jeg kan gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188658-d%C3%A5rligere-etter-behandling-med-urter-og-akupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hel100 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, jeg er en jente som også har blitt syk etter en tur til Thailand høsten 2005. Jeg har vært utallige ganger til legen, tar mr, ct, røntgen, vært hos reiselegen, nevrolog tatt akupunktur etc. men ingen ting hjalp. Utover vinter/vår 2006 ble jeg bare dårligere og dårligere og det ente med at jeg ble sykmeldt i 2 mnd - ingen diagnose ble stilt. Til slutt gikk jeg til alternativ klinikken og begynte på nyrerensekur, parasittkur, leverrensekur + hårmineralanalyse kombinert med homopati, kinesologi. Etter ca 3 mnd ble jeg betraktelig bedre. Jeg forble bra i ca 2-3 mnd før jeg fikk ett lite tilbakefall. Stort sett så føler jeg meg frisk, men formen varierer veldig. Noen dager er bra, mens andre dager er forferdelige. Begynner å bli ganske sliten av å ikke være i form. Før jeg reiste til Thailand var jeg frisk som en fisk. Super sterk og trente 3-4 ganger i uken. Nå kan jeg ikke trene i det hele tatt - det går å gå turer, men litt av livskvaliteten har jo blitt redusert. Jeg er så nyskjerrig på hvordan det har gått med deg? Har du funnet ut av det?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188658-d%C3%A5rligere-etter-behandling-med-urter-og-akupunktur/#findComment-2100992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.