Gjest profile Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg leser så mye positivt om dette medikamentet, som f.eks. at det skjerper oppmerksomheten og hjelper en til å være våken lenger. Det hadde kansje vært fint å ha i perioder da en har mye å gjøre, spesiellt når en sliter med å holde konsentrasjonen oppe. Men hvordan få tak i det? Kan fastlegen skrive det ut, og vil vedkommende gjøre det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det skrives ut på indikasjonen narkolepsi. Det skal ikke brukes for å holde folk våkne feks i en eksamenslesingsperiode. 0 Siter
Gjest Anonym akkurat nå Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg brukte Modafinil da jeg jeg gikk på høgskole. Måtte ha noe sentralstimulerende for å henge med. Bestilte Modafinil på postordre, men husker ikke fra hvor. Modafinil er ett bra alternativ til f.eks. Amfetamin og er lite vanedannende. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg brukte Modafinil da jeg jeg gikk på høgskole. Måtte ha noe sentralstimulerende for å henge med. Bestilte Modafinil på postordre, men husker ikke fra hvor. Modafinil er ett bra alternativ til f.eks. Amfetamin og er lite vanedannende. Var det lenge siden? Gikk det greit å få det igjennom tollen? 0 Siter
Gjest profile Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det skrives ut på indikasjonen narkolepsi. Det skal ikke brukes for å holde folk våkne feks i en eksamenslesingsperiode. Vet du om noe annet som kan brukes for å holde seg mer våken som er mulig å få tak i på vanlig måte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.