Gå til innhold

Hva skjer når en slutter med piller?

Anbefalte innlegg

Gjest chipsy

Jeg er en ung dame som har diagnosen Bipolar I. Var veldig ustabil før jeg fikk de rette medesinene, men nå har jeg fungert 100 % stabilt i 5 år.

Jeg har bestemt meg for å slutte med Remeron og Lamictal. Skal selvfølgelig bestille en legetime for oppfølging, men jeg vil prøve å slutte uansett.

Er det noen her som har sluttet med denne typen medesiner? Hvordan gikk det? Tror jeg kan bli ustabil når den begynner å gå ut av kroppen, men en skulle nå tro at det går bedre når kroppen er fri for medesiner?

Grunnen til at jeg vil slutte er at jeg føler nesten ingenting lengre, verken tristhet eller glede. Jeg har også begynt å slite med hukommelsen og tror at jeg har blitt såpass sterk at jeg vil greie meg uten piller.

Men samtidig er jeg livredd for å bli så gale som jeg var før, men nå er jeg tross alt 5 år eldre...

Jeg vil finne ut en gang for alle, om jeg virkelig trenger alle disse pillene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188719-hva-skjer-n%C3%A5r-en-slutter-med-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva med først å prøve en langsom nedtrapping av Remeron over 3 mnd?

Deretter kan du observere om den bivirkningen du kjenner fortsatt er tilstede.

Med din bipolare lidelse, er Lamictal desidert viktigst av de to medisinene.

Gjest chipsy

Hva med først å prøve en langsom nedtrapping av Remeron over 3 mnd?

Deretter kan du observere om den bivirkningen du kjenner fortsatt er tilstede.

Med din bipolare lidelse, er Lamictal desidert viktigst av de to medisinene.

Finnes det noen andre "sunne piller" en kan ta for å sove om natta?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...