Gå til innhold

Søvn nok en gang

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Hei,

Jeg er blitt så engstelig for å ikke få nok søvn. Har slitt en del med å få sove i det siste, tror at jeg ikke klarer å roe meg ned om kvelden, jeg føler at jeg stresser hele døgnet. Når jeg ligger i sengen så tenker jeg at nå må jeg sove for om så så mange timer må jeg opp igjen osv.

Er veldig usikker over hvor mye jeg skal presse megselv på det området. Dersom en bare har fått sovet to-tre timer, burde en holde seg hjemme ifra arbeid eller tvinge seg til å gå selv om en er i "ørska"? Dersom dette skjer flere netter på rad? Det er så kjipt å gå i en sånn tilstand, der en føler seg fjern og ikke klarer og ikke føler at en klarer å være med på en måte.

Det er sikkert forskjellig, men hvor lite søvn kan en ha før det går utover immunforsvar og slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188829-s%C3%B8vn-nok-en-gang/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...