Gå til innhold

Infertilitet og pulsatilla

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ufrivillig barnløs, og går til behandling hos homeopat. Skal begynne med 5 piller x 3 pr. dag Pulsatilla på første mens- dag og slutte når jeg får eggløsning. Hva er Pulsatilla godt for??? Hun sa at det bedrer kvaliteteten på eggene, er det slik?? Lurer og på om det er lurt at min mann tar e- vit., sink, og Saw Palmetto hver dag nå, til vi skal inn til nytt prøverørsforsøk ( han har dårlig sædkvalitet) ??

Takknemlig for svar!!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18916-infertilitet-og-pulsatilla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære Sjøstjerne.

Pulsatilla er både et såkalt konstitusjonsmiddel og organmiddel. Det vil at middelet brukes både til å behandle helheten og ved spesielle fysiske problemer. Pulsatilla er et typisk kvinnemiddel og brukes til mange kvinnerelaterte plager. Jeg er usikker på om din mann har nytte av Saw Palmetto som hovedsaklig hjelper for prostatabesvær. Vil i stedet anbefale tilskudd av Pycnogenol som i et mindre forsøk syntes å bedre sædkvaliteten betydelig. Dessuten potenserer Pycnogenol virkningen av de andre antioksydantene.

Kjære Sjøstjerne.

Pulsatilla er både et såkalt konstitusjonsmiddel og organmiddel. Det vil at middelet brukes både til å behandle helheten og ved spesielle fysiske problemer. Pulsatilla er et typisk kvinnemiddel og brukes til mange kvinnerelaterte plager. Jeg er usikker på om din mann har nytte av Saw Palmetto som hovedsaklig hjelper for prostatabesvær. Vil i stedet anbefale tilskudd av Pycnogenol som i et mindre forsøk syntes å bedre sædkvaliteten betydelig. Dessuten potenserer Pycnogenol virkningen av de andre antioksydantene.

for fint svar. Du nevner tilskudd av Pycnogenol til min mann. Kan du fortelle meg hvordan vi får tak i det(helsekost ? ) og hvor mye skal han event. ta???

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

for fint svar. Du nevner tilskudd av Pycnogenol til min mann. Kan du fortelle meg hvordan vi får tak i det(helsekost ? ) og hvor mye skal han event. ta???

Kjære Sjøstjerne.

Du kan finne mere informasjon pluss den studien jeg nevnte om sædkvalitet på Pycnogenol.com. Anbefaler at han bruker den samme dosen som ble brukt der. Pycnogenol er fremstilt av furubark og er rik på naturlige antioksydanter. Preparatet er klassifisert som legemiddel i Norge, muligens fordi det har medisinske effekter. Det kan kjøpes i de fleste andre land i verden......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...