Gå til innhold

en liten hilsen fra Ano(forbrenner)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, gamle som nye.

Etter å ha lest et innlegg på åpent i fra firebird, som spurte etter meg, fikk jeg litt lyst å gi et lite pip i fra meg.

Ville bare si at jeg leser her regelmessig fremdeles og tenker på dere masse.

Lenge siden jeg har skrevet her pga jeg føler jeg ikke har noe positivt/konstruktivt å bidra med. Det er også så mye og så komplisert at jeg velger å la være. Det er også privat og vanskelig for meg å "snakke" om. Har ikke lyst å trekke andre ned eller laste andre med mitt.

Synes dette er et fint forum og beundrer dere som skriver her, oppmuntrer hverandre og klarer være åpne og dele med andre. Keep up the good work!

Kan kort si litt om hvordan ting er nå; Siden midten av mars har jeg vært tvangsinnlagt og under tvangsernæring. Først på medisinsk avdeling, men nå er jeg flyttet over på en psykiatrisk avdeling.

Jeg har ingen motivasjon til noe av dette og lurer på hvordan dette kommer til å gå.

Jeg prøver innse at jeg har anoreksi, men det er jamen ikke lett, selv om jeg "vet" at jeg har diagnosen, har jo "visst" det siden jeg ble såkalt syk som 13-åring og innlagt første gang da. Nå er jeg fylt 20. Et lite framskritt nå på torsdag var at jeg endelig lov å slippe bruke rullestol.

Men klarer ikke se framskrittene eller kjenne på dem selv, når man bare vil gi opp alt sammen. Vel skal ikke skrive mer, blir bare så negativt. Beklager hvis dette bare ble et dumt innlegg i fra meg.

Mvh fra dizzy

(tidligere Ano/forbrenner)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189250-en-liten-hilsen-fra-anoforbrenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Jeg har savnet nicket ditt.

Husk at det er lov å ha ræva dager OG skrive her. Dersom du skulle få behov for ulike synspunkter/tips/et spark bak/ eller en klem.. uansett så er du velkommen. Men det vet du.

ta vare på deg selv lille ano.

klem b.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...