Gjest Kristiansand2005 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er så deprimert og redd for alt. Er for tiden sykmeldt (igjen), men later som det er ryggen som plager meg (til de på jobb). Er egentlig livredd alt: møter, oppdrag på jobb, medarbeiderne, butikken, ut å spise, gå på tur, redd alt! Jævlig slitsomt... Er også fryktelig deprimert, ligger mye i sengen, sover lenge, tok mye krefter å sette meg foran pc'en og skrive dette. Ser ingen fremtid, bare hindringer og skrekkscenarioer foran meg. Har ei jente på 3,5 år og samboer, eier egen leilighet, har penger i banken og "god" jobb, men har egentlig bare lyst til å legge meg ned for å dø. Klarer ikke finne meningen med livet selv om jeg vet at jeg har barn..... Er så trøtt og sliten... Har mange års "psykisk" historie bak meg. Vokste opp i et "helvete" med psykisk syk far som elsket (tror jeg) å plage og mobbe meg, fikk tidlig vite at jeg var verdiløs, fikk nesten daglig juling av en eldre bror med min fars velsignelse, aldri noe kjærtegn eller famliliefølelse, bare gjemte meg bort så mye jeg kunne. Min mor husker jeg nesten ikke.... Husker bare mobbing, juling og redsel. Begynte behandling da jeg var 18 år (20 år siden), innlagt 6 mnd for 15 år siden (angst mente de), har brukt alle slags piller, psykoterapi, angstgruppe (i forfjor). Slet meg gjennom gymnas/høgskole som "voksen" og har jobbet i 6-7 år. Mye sykmeldt de siste 3-4 år grunnet "utbrenthet" og psykiske problemer. Hører til under Helse Sør og der finnes det ikke adekvat behandling lenger. Angstgruppen jeg gikk i var fyllt opp med noen angsttilfeller og resten andre ting (så vidt jeg kunne se). Akkurat som om de som drev "kurset" skulle gi diagnosen angst og behandle deretter... Spare penger? Hva vet jeg.... Var hos en psykiater for 3-4 år siden som mente jeg kunne ha "post dramatic stress disorder" eller noe slikt + endel andre ting jeg ikke husker navnet på. Gikk til familieterapaut som mente jeg kunne ha en form for ADHD. Men på sykehuset hadde jeg angst, det ble slik etter to minutter samtale. Og gikk i angst gruppe. Klart at jeg lider av angst, det ser jeg og, men tror det er andre tema også der inne i hodet mitt. Tema som det ikke blir gjort noe med, som kanskje gir angst... Jeg bor i Kristiansand og er i desperat behov for hjelp. Er det noen som vet om det er noe jeg kan gjøre? Bruker forøvrig Surmontil for tiden (har forsøkt effeksor, cipramil, tolvon og en haug andre "lykkepiller"). Bruker Xanor for å få ro om kvelden når jeg skal sove. Forresten, er det noen der ute som vet meningen med livet, så si fra. Hjelp meg please.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189461-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-angstdepresjongal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebjan Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hei. sitter her og leser innlegget ditt og skjønner at du har det jævlig. har det ikke så godt med meg selv jeg heller,men kan vel aldri sette meg inn i hvordan du har det.Ønsket bare å si at det er noen her ute som tenker på deg...og at det skal være et lys i enden av tunnellen....kanskje langt der borte ..men ikke gi opp!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189461-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5-angstdepresjongal/#findComment-1306360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.