Gjest lurer å det gitt Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jaha, men det behøver jo ikke være riktig balsam.. Tørt hår kan jo være så mangt Det var den frisøren anbefalte da men.. De har jo ikke alltid peiling de heller.. 0 Siter
favn Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Svært og tørt hår? Nå ser jeg for meg Diana Ross. Men jeg kan anbefale en kur fra Kerastase. Den reddet meg en gang i Syden. Hehe, ikke sånn akkurat. Det er tykt, rett og slett, ikke antydning til fall, krøller eller krus. Og takk for det, jeg klager ikke, men vil bare ha det mindre tørt. Takk for tips som sammenfaller med andre svar jeg har fått! Kerastaste er altså tingen. 0 Siter
Zelig Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Er den rette betegnelsen på renseshampooen 'KMS Daily Fixx Clarifying shampoo'? Koster kr 75 på lookfantastic... det er jo billig. Ja, den er det. Jeg bruker den nå selv. Ikke hver gang jeg skal ta i kur, men når jeg skal ha en skikkelig omgang med stell så bruker jeg den Har hatt samme flaske i ca 2 år så den holder leenge! 0 Siter
Zelig Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det var den frisøren anbefalte da men.. De har jo ikke alltid peiling de heller.. Okei, ja da er nok ikke KMS tingen for deg. Men Kerastase er fint for tørt hår, de har flere shampoer med gradering etter hvor tørt håret er. Anbefales! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Den skal jeg lete opp og sjekke. Takk! Jeg mente såklart Sunsilk, det ble litt krøll med bokstavene 0 Siter
Babette Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hehe, ikke sånn akkurat. Det er tykt, rett og slett, ikke antydning til fall, krøller eller krus. Og takk for det, jeg klager ikke, men vil bare ha det mindre tørt. Takk for tips som sammenfaller med andre svar jeg har fått! Kerastaste er altså tingen. Ja, den er effektiv. Jeg husker en gang i Syden, med mye soling og bading i sjøvann uten beskyttelse. Attpåtil lysner jeg mitt blonde hår, så det blir ganske sprøtt i sola. Balsam hjalp kun et par timer etter vask, og jeg måtte bruke mengder. Om morgenen, etter en svett natt, klarte jeg ikke å komme gjennom det med kam. Men litt hårkur fra Kerastase gjorde susen. Da ble det glatt og silkemykt. 0 Siter
favn Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Ja, den er det. Jeg bruker den nå selv. Ikke hver gang jeg skal ta i kur, men når jeg skal ha en skikkelig omgang med stell så bruker jeg den Har hatt samme flaske i ca 2 år så den holder leenge! Samme e-post som før? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.