Gå til innhold

avstand Horten-Langesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det å kjøre fra Horten til Langesund.

Hvor langt er det i km?

Gjest 1/2 time eller ca.2timer
Skrevet

Er ikke helt sikker, men det er nok over en times kjøring fra Horten til Langesund..

Vet i allefall at det er ca. 50minutters kjøring fra Horten til Larvik og det er ca. 5 mil...

Vil ikke akkurat si eksakt hvor lang det er fra Horten til Langesund siden jeg er usikker, men antageligvis er det kanskje 1 1/2time eller 2 timers kjøring til Langesund fra Horten..

Gjest 1 1/2 time eller ca 2 timer
Skrevet

Er ikke helt sikker, men det er nok over en times kjøring fra Horten til Langesund..

Vet i allefall at det er ca. 50minutters kjøring fra Horten til Larvik og det er ca. 5 mil...

Vil ikke akkurat si eksakt hvor lang det er fra Horten til Langesund siden jeg er usikker, men antageligvis er det kanskje 1 1/2time eller 2 timers kjøring til Langesund fra Horten..

Skrev feil i nicket

Skrevet

www.gulesider.no - velg kart og reiserute - så får du i km i alle fall

På startsiden.no under kategorien Reise - reiseplanleggere - finner du flere sånne søk, kanskje noen med tid også, jeg husker ikke helt.

Gjest Pastella!
Skrevet

Vi reiser i sommer med båten derfra og kjører fra åsgårdstrand. jeg skal regne 2 timer selv om det sikkert ikke tar mer enn 1,5 time... God tur

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...