Gå til innhold

Slett "Det smeller i London"

Anbefalte innlegg

Gjest Barbara St.

Hvis dere godtar en tråd som det smeller i London, så mister jeg troen på seriøsiteten har. Jeg har undret meg over ressursbruken deres før, og måten dere "kjefter" på noen nick, og "beskytter" andre.

At det går an å skrive slikt om hele folkegrupper på internet er meg en gåte, og enda mer at det virker som det er greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190258-slett-det-smeller-i-london/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Barbara St.

Fint om du oppgir adressen til innlegg du vil vi skal vurdere. Vi leser langt fra alt som postes her og oppfordrer derfor alle til å gi beskjed om innlegg de av en eller annen grunn mener bør slettes.

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1700.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2659476&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2659476

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Det er hele tråden som skal slettes, ikke innlegget. Når webmaster synes dette er greit så vurderer jeg faktisk å gå videre med det.

Hælledussan. Ta deg heller en vin og en matbit og kos deg med familien din.

Det som skrives her inne betyr ingenting, gjør det vel?;)

Annonse

Det er hele tråden som skal slettes, ikke innlegget. Når webmaster synes dette er greit så vurderer jeg faktisk å gå videre med det.

Hvilken latterlig sensurist er det vi nå har fått med å gøre?

Hvis du er så opptatt av å kontrollere det frie ord, kan du vel søke tilflukt i en muslimsk land?

Ta en tur til tannlegen og trekke en tann f eks. Det gjør jeg når jeg kjeder meg. I går holdt jeg nesten på å kjøpe en ny 4-hjuls motorsykkel i bare kjedsomhet.

ATV? Har bare sittet på en sånn noen ganger nå som vi var på ferie i Hellas. Leide en i 3 dager. Var gøy!

Gjest MrPimmel

ATV? Har bare sittet på en sånn noen ganger nå som vi var på ferie i Hellas. Leide en i 3 dager. Var gøy!

Jepp. Det er gøy. Men de er for "butte" i svinger og dumper. Hastighet over 60 er direkte farlig. En større sporvidde og akselavstand er bedre, men da går det ikke så bra i skauen igjen.

Jepp. Det er gøy. Men de er for "butte" i svinger og dumper. Hastighet over 60 er direkte farlig. En større sporvidde og akselavstand er bedre, men da går det ikke så bra i skauen igjen.

Vi kjørte nok ikke så fort nei. Men på greske dårlige grusveier (dvs. ikke på hovedveiene, men noen litt "alternative" veier, så var det et fint fremkomstmiddel. Fant noen øde strender vi ellers aldri ville ha våget oss på å kjøre til. :-)

Og så kom man litt mer i kontakt med natur- og dyreliv på den måten! :-)

Gjest Barbara St.

Fint om du oppgir adressen til innlegg du vil vi skal vurdere. Vi leser langt fra alt som postes her og oppfordrer derfor alle til å gi beskjed om innlegg de av en eller annen grunn mener bør slettes.

Det er mange innlegg som går over streken. Veldig mange. Vet at dere vurderte det slik at det ikke skulle slettes og det er jeg mektig overrasket over. Siden da har det vært skrevet utrolig mye rasistiske, kjønnsrelaterte, religionskrelaterte slibrigheter.

Kom ikke her og si at dere ikke har lest denne tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...