Gjest fast nick eller bytter nick? Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola eller solo? Sol eller skygge? Høst eller vinter? Fotball eller såpe? Nyheter eller reality? Sen kveld eller tidlig i seng? Bok eller tv? Stranden eller hjemme i hagen? Blåklokker eller roser? Pizza eller kjøttkaker? Radio eller cd? Kino eller se film hjemme? Samboer eller gift? Mange bekjente/venner eller få gode venner? Fest eller hjemmekveld? Brettspill eller gå tur? Optimist eller pessimist? Norgesferie eller til typisk turiststed? Bade eller dusje? Sjø eller vann? Papiravis eller nettavis? Kos eller sex? Melkesjokolade eller smågodt? 0 Siter
Gjest Velg sjøl Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Velg ett av to: Kjeder du deg eller kjeder du deg? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola eller solo? Cola. Sol eller skygge? Sol Høst eller vinter? Høst Fotball eller såpe? Såpe Nyheter eller reality? Nyheter(og det sier jeg ikke for å snobbe..Reality er døvt!;-)) Sen kveld eller tidlig i seng? Sen kveld Bok eller tv? Bok må jeg ha konstant. Men det blir nok litt tvkikking og. Men jeg leser nok langt mer enn jeg glor. Stranden eller hjemme i hagen?Ja takk, begge deler! Blåklokker eller roser? Begge! Pizza eller kjøttkaker?Pizza. Radio eller cd? Mest Cd, men litt radio kan passere nå og da det også..Popquiz er et must!. Kino eller se film hjemme? Begge deler, alt til sin tid. Samboer eller gift?Samboer, men helst særboer, egentlig. Mange bekjente/venner eller få gode venner? Ja takk, begge deler..;-) Fest eller hjemmekveld? Fest. Brettspill eller gå tur? Brettspill. Men tur KAN være OK: Optimist eller pessimist? Kommer HELT an på. Men jeg får nå tro jeg er mer optimist av legning. Norgesferie eller til typisk turiststed? Tja, si det? Jeg liker å reise utenlands, men vil ikke til noe sånn trad syden, helst. Bade eller dusje? Å den som hadde badekar! Men har bare dusj. Æsj:-I Sjø eller vann? Sjø! Selvom å bade i innsjøer også kan være herlig. Men ingenting slår selveste havet.. Papiravis eller nettavis?Nett her, og papir ute. Kos eller sex? Ja takk. Men måtte jeg velge ville jeg valgt sex. Melkesjokolade eller smågodt? Smågodt. Definitivt. :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola. Sol. Høst. Såpe. Nyheter. Sen kveld. Bok. Både strand og Hage. Blåklokker. Både pizza og kjøttkaker. Cd. Se film hjemme. Samboer. Få gode venner. Som regel hjemmekveld, men en fest i ny og ne er ikke å forakte. Gå tur. Varierende optimist/pessimist. Det blir som regel Norgesferie, men ville foretrukket et annet typisk turist-sted for nå er jeg litt lei av Norge. Bade. Sjø til båtturer og fisking, vann til bading. Nettavis. Kos. Melkesjokolade. 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola, skygge, vinter, såpe, nyheter, sen kveld, tv, hjemme i hagen, roser, pizza, cd, kino, gift, mange bekjente/venner OG gode venner, fest, gå tur, optimist, Norgesferie, dusje, vann, nettavis, kos OG sex, melkesjokolade 0 Siter
Gjest mine svar =) Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola eller solo? Cola helt klart,colaman jeg =). Sol eller skygge? Sol Høst eller vinter? Vinter Fotball eller såpe? Såpe Nyheter eller reality? Litt begge deler Sen kveld eller tidlig i seng? Sen kveld. Bok eller tv? Tv. Stranden eller hjemme i hagen? Stranden Blåklokker eller roser? Roser. Pizza eller kjøttkaker?Pizza. Radio eller cd? Både og. Kino eller se film hjemme? Begge deler egentlig. Samboer eller gift? Samboer. Mange bekjente/venner eller få gode venner? Både og . Fest eller hjemmekveld? Fest. Brettspill eller gå tur? Brettspill. Optimist eller pessimist? Tja... =) Norgesferie eller til typisk turiststed? Syden. Bade eller dusje? Bade. Sjø eller vann? Vann. Papiravis eller nettavis?Både og. Kos eller sex? Ja takk, begge deler =) Melkesjokolade eller smågodt? Smågodt helt klart, liker ikke sjokolade =) 0 Siter
Velouria Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola eller solo? solo Sol eller skygge? Skygge Høst eller vinter? Høst Fotball eller såpe? Bøylehest Nyheter eller reality? Nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? Sen kveld Bok eller tv? Bok Stranden eller hjemme i hagen? Ja Blåklokker eller roser? Blåklokker Pizza eller kjøttkaker? (vegetar) Pizza Radio eller cd? Ja takk, begge deler. Kino eller se film hjemme? Helst Kino, men det blir ofte hjemme også. Samboer eller gift? Ehh... Mange bekjente/venner eller få gode venner? A little bit of both. Fest eller hjemmekveld? Fest Brettspill eller gå tur? Brettspill TP og Backgammon Optimist eller pessimist? Optimist håper jeg. Norgesferie eller til typisk turiststed? Hytta på Hardangervidda ruler Bade eller dusje? Først bade, så dusje. Sjø eller vann? Sjø er jo vann Papiravis eller nettavis? Avhengig av Aftenpostens papirutgave. Kos eller sex? Sex, kos er oppskrytt Melkesjokolade eller smågodt? Marsipan 0 Siter
Gregga Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Cola eller solo? - Solo (aller helst Pepsi Max) Sol eller skygge? - Sol Høst eller vinter? - Høst Fotball eller såpe - Fotball Nyheter eller reality? -News Sen kveld eller tidlig i seng? - Sen kveld Bok eller tv? - Bok Stranden eller hjemme i hagen? - Hjemme i hagen Blåklokker eller roser? -Roser Pizza eller kjøttkaker? - Kjøttkaker Radio eller cd? - Radio Kino eller se film hjemme? - Film hjemme Samboer eller gift? - Gift Mange bekjente/venner eller få gode venner? - MAnge venner Fest eller hjemmekveld? -Hjemmekveld Brettspill eller gå tur? - Brettspill Optimist eller pessimist? - Optimistisk pessimist... Norgesferie eller til typisk turiststed? - Norgesferie Bade eller dusje? - Dusje Sjø eller vann? -Sjøvann... Papiravis eller nettavis? - Nettavis Kos eller sex? - Ja takk, begge deler Melkesjokolade eller smågodt? - Smågodt 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? - Solo Sol eller skygge? - Sol Høst eller vinter? - Høst Fotball eller såpe? - Såpe Nyheter eller reality? - Nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? - alene = sen kveld, sammen med kjæresten = tidlig i seng Bok eller tv? - burde vært bok, men blir for ofte tv eller pc Stranden eller hjemme i hagen? - hjemme i hagen Blåklokker eller roser? - blåklokker Pizza eller kjøttkaker? - pizza Radio eller cd? - cd Kino eller se film hjemme? - kino Samboer eller gift? - særbo Mange bekjente/venner eller få gode venner? - få gode venner Fest eller hjemmekveld? - hjemmekveld Brettspill eller gå tur? - begge deler? Optimist eller pessimist? - optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? - gjerne utenlands, men ikke til typisk turiststed Bade eller dusje? - dusje Sjø eller vann? - sjø Papiravis eller nettavis? - papir Kos eller sex? - begge deler! Melkesjokolade eller smågodt? - smågodt 0 Siter
amber sun Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? - solo Sol eller skygge? -sol Høst eller vinter? - to onder, hm...høst kanskje, hvis det ikke regner for mye Fotball eller såpe? - såpe Nyheter eller reality? -nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? - sen kveld Bok eller tv? - tv Stranden eller hjemme i hagen? - begge deler, variasjon er bra Blåklokker eller roser? - blåklokker Pizza eller kjøttkaker? - pizza Radio eller cd? - cd Kino eller se film hjemme? - kino Samboer eller gift? - gift Mange bekjente/venner eller få gode venner? - få gode venner, men også mange bekjente Fest eller hjemmekveld? - begge deler, variasjon er bra Brettspill eller gå tur? - gå tur, jeg liker ikke spill Optimist eller pessimist? - optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? - turiststed Bade eller dusje? -dusje Sjø eller vann? - sjø Papiravis eller nettavis? -nettavis Kos eller sex? - sex Melkesjokolade eller smågodt? -smågodt 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo?- Cola (men den må være skikkelig kald) Sol eller skygge? - Sol Høst eller vinter? - Høst Fotball eller såpe? - Såpe Nyheter eller reality? - Reality Sen kveld eller tidlig i seng? - Sen kveld Bok eller tv? - Tv Stranden eller hjemme i hagen? - Hjemme i hagen Blåklokker eller roser? - Roser Pizza eller kjøttkaker? - Pizza Radio eller cd? - Cd Kino eller se film hjemme? - Film hjemme Samboer eller gift? - Gift (snart iallefall) Mange bekjente/venner eller få gode venner? - Få gode venner Fest eller hjemmekveld? - Hjemmekveld Brettspill eller gå tur? - Gå tur (fiske) Optimist eller pessimist? - Mest optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? - Pr i dag norgesferie Bade eller dusje? - Dusje til vanlig Sjø eller vann? - Vann til vanlig Papiravis eller nettavis? - Både og, nettavis til vanlig Kos eller sex? - Sex med kos Melkesjokolade eller smågodt? - Smågodt 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Fotball eller såpe? - såpe Nyheter eller reality? - nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? - sen Bok eller tv? -bok Stranden eller hjemme i hagen? -stranden Blåklokker eller roser? -roser Pizza eller kjøttkaker? -pizza Radio eller cd? -radio Kino eller se film hjemme? - spørs på dagsformen Samboer eller gift? -samboer Mange bekjente/venner eller få gode venner? -mange gode venner Fest eller hjemmekveld? -spørs på dagsformen her og Brettspill eller gå tur? -sånt går ikke an å velge mellom Optimist eller pessimist? -optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? -ja, takk begge deler Bade eller dusje? -dusje Sjø eller vann? - sjø Papiravis eller nettavis? -nettavis Kos eller sex? -Begge, de hører sammen Melkesjokolade eller smågodt? -smågodt =) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola!skygge! vinter! såpe! Nyheter! tidlig i seng! tv! Stranden! roser! Pizza! Radio! film hjemme! Samboer! få gode venner! hjemmekveld! gå tur! pessimist! Norgesferie! dusje! vann! Papiravis sex! smågodt! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ser nedover her at alle har problemer med å velge ett av to. Dersom det står en godteskål på bordet med smågodt og sjokolade, kan man ikke velge marsipan :-) Forresten så er jeg visst det eneste A-mennesket her! 0 Siter
Gjest skorpionfisken, fast nick Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 solo. Sol. Høst. såpe. Nyheter. Sen kveld. tv. hjemme i hagen. roser. Pizza. Radio. se film hjemme. Samboer. få gode venner. hjemmekveld. gå tur. Optimist. Norgesferie. dusje. Sjø. Papiravis. Kos eller sex, her må jeg ta ole-brumm varianten, jatakk begge deler. Melkesjokolade. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ser nedover her at alle har problemer med å velge ett av to. Dersom det står en godteskål på bordet med smågodt og sjokolade, kan man ikke velge marsipan :-) Forresten så er jeg visst det eneste A-mennesket her! Neida, jeg er a-menneske om jeg har en å ta tidlig kveld med. ) 0 Siter
Spirello Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? - solo Sol eller skygge? - sol Høst eller vinter? - høst Fotball eller såpe? - såpe Nyheter eller reality? - nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? - sen kveld Bok eller tv? - tv Stranden eller hjemme i hagen? - hjemme i hagen, hvis ikke jeg er alene på stranda da.. Blåklokker eller roser? - roser Pizza eller kjøttkaker? - pizza Radio eller cd? - radio' Kino eller se film hjemme? - begge deler er koselig, men hjemme har du mer frihet da Samboer eller gift? - blir jo nesten det samme da.. samboer er jeg i dag Mange bekjente/venner eller få gode venner? - få gode venner Fest eller hjemmekveld? - fest Brettspill eller gå tur? - tur Optimist eller pessimist? - optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? - begge deler Bade eller dusje? - bade Sjø eller vann? - ferskvann Papiravis eller nettavis? - papiravis Kos eller sex? - kos, sex så kos... Melkesjokolade eller smågodt? - melkejokolade .. mmmmmmmm.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? Cola Sol eller skygge? Sol Høst eller vinter? Høst Fotball eller såpe? Såpe Nyheter eller reality? Nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? Sen kveld Bok eller tv? Bok Stranden eller hjemme i hagen? Stranda Blåklokker eller roser? Roser Pizza eller kjøttkaker? Pizza Radio eller cd? CD Kino eller se film hjemme? Kino Samboer eller gift? Har vært gift Mange bekjente/venner eller få gode venner? Få gode venner Fest eller hjemmekveld? Hjemmekveld Brettspill eller gå tur? Brettspill Optimist eller pessimist? Evig opitimist Norgesferie eller til typisk turiststed? Typisk turiststed Bade eller dusje? Dusje Sjø eller vann? Sjø Papiravis eller nettavis? Papiravis Kos eller sex? Sex Melkesjokolade eller smågodt? Melkesjokolade 0 Siter
Gjest Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Solo, ikke cola. Skygge, ikke sol. Høst, ikke vinter. Såpe, ikke fotball Nyheter, ikke reality. Tidlig i seng, ikke sen kveld. Bok, ikke tv. Hjemme i hagen, ikke stranden. Blåklokker eller roser? Samme det. Pizza, ikke kjøttkaker. Cd, ikke radio. Film hjemme, ikke kino. Gift, ikke samboer. Mange bekjente/venner, ikke få gode venner. Hjemmekveld, ikke fest. Gå tur, ikke brettspill. Optimist, ikke pessimist. Norgesferie, ikke til typisk turiststed. Dusje, ikke bade. Papiravis, ikke nettavis. Kos eller sex? Begge deler! Smågodt, ikke melkesjokolade. 0 Siter
tussetrollet Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? Iskald cola Sol eller skygge? sol hvis ikke altfor varmt Høst eller vinter? høst Fotball eller såpe? begge deler Nyheter eller reality? begge deler Sen kveld eller tidlig i seng? begge deler Bok eller tv? tv Stranden eller hjemme i hagen? hjemme i hagen Blåklokker eller roser? roser Pizza eller kjøttkaker? begge deler er kjempegodt Radio eller cd? radio Kino eller se film hjemme? begge deler Samboer eller gift? samboer, snart gift Mange bekjente/venner eller få gode venner? få gode venner Fest eller hjemmekveld? hjemmekveld, Brettspill eller gå tur? trilleturer med poden og samboern Optimist eller pessimist? optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? begge deler Bade eller dusje? begge deler Sjø eller vann? vann Papiravis eller nettavis? papiravis Kos eller sex? begge deler Melkesjokolade eller smågodt? begge deler Ble visst mye "begge deler" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.