Gå til innhold

Minske dosen av cipramil

Anbefalte innlegg

Gjest noen meninger?

Jeg trappet ned cipramil fra 20 mg til 10 mg for noen uker siden, og så langt har det gått bra. Jeg snakket ikke med legen min på forhånd, men hadde fått dette rådet engang for lenge siden da jeg klaget over sexuelle bivirkninger. Prøvde litt den gangen, men fikk kraftig nedtur med engang så jeg gikk opp igjen.

Har ikke merket noen forskjell nå i det hele tatt. Det er sol og sommer og jeg har det stor sett helt topp. Livet er helt annet enn det var for tre år siden da jeg startet med cipramilen. Likevel så har jeg nedturer innimellom, og var f.eks. 50% sykemeldt i tre uker i mai pga. utmattethet. Det var også etter enorm jobbperiode så det kan ha vært en reaksjon på det.

Jeg har tenkt å ta 10 mg en stund og se hva jeg føler på sikt. Jeg har lyst til etterhvert å gå ned til 5 mg eller enfjerdedel av en tablett. Burde jeg bestille tid hos legen og diskutere dette eller bare bestemme det selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190391-minske-dosen-av-cipramil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...