Gå til innhold

Er Angelina Jolie virkelig så lekker-smekker?

Anbefalte innlegg

Gjest kjøttpølse
Skrevet

Ja, er hun det?

Jeg er jente og kanskje er jeg bare misunnelig, men jeg synes liksom ikke hun er _så_ fantastisk vakker som alle skal ha det til?!

Synes det er så mye lepper og harry tatoveringer på henne.

Munnen hennes minner meg litt om Mick Jagger eller Steve Tyler sin.

Eller er det noe jeg ikke ser som "alle" andre ser?

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• ShitDiddelyDo

13

• flisa

6

• Freya

6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har ikke forstått dette med Angelina.

Det ligger nemlig ikke i puppene, lårene, leppene eller rumpa.

Det ligger i en sjarm og utstråling så til de grader lidenskapelig at et blikk er nok til å gi meg ereksjon ut uka.

Skrevet

Hun ser da flott ut?! Litt mye lepper, det kan jeg være enig i, men ellers er hun da ei skikkelig veldreid dame?

Skrevet

JA!!! Det er nesten saa jeg revurderer min legning.

Gjest kjøttpølse
Skrevet

Du har ikke forstått dette med Angelina.

Det ligger nemlig ikke i puppene, lårene, leppene eller rumpa.

Det ligger i en sjarm og utstråling så til de grader lidenskapelig at et blikk er nok til å gi meg ereksjon ut uka.

Hehe, du kan få sagt det.

Blikkene hennes gjør ikke noe for meg.

Hva er det med dem da? Er det bare på film eller på bilder også? Dette må jeg til bunns i.

Skrevet

Hun er rålekker! :-)

Så Mr. & Mrs. Smith i går. Filmen var så dårlig at den eneste grunnen til at jeg holdt ut å se den ferdig var Angelina Jolie :-)

Skrevet

Vel, jeg syns ikke Jennifer Lopez er pen engang, og er helt enig med deg. Men gubbingsen sier at jeg ikke har stemmerett og er helt syk i hodet når det gjelder pene og ikke pene damer.

Gjest kjøttpølse
Skrevet

Så Mr. & Mrs. Smith i går. Filmen var så dårlig at den eneste grunnen til at jeg holdt ut å se den ferdig var Angelina Jolie :-)

Lekrere enn Jennifer Aniston også? Synes Brad skulle holdt seg til henne jeg:) Hun ser litt mer hjemmekoseli' ut liksom.. !

Gjest klimpre
Skrevet

Vel, jeg syns ikke Jennifer Lopez er pen engang, og er helt enig med deg. Men gubbingsen sier at jeg ikke har stemmerett og er helt syk i hodet når det gjelder pene og ikke pene damer.

Hvordan beskriver du deg selv da? Sånn siden du og gubben har ulikt syn liksom :-)

Skrevet

Hvordan beskriver du deg selv da? Sånn siden du og gubben har ulikt syn liksom :-)

Vi syns selvfølgelig begge at jeg er pen. ;)

Gjest klimpre
Skrevet

Vi syns selvfølgelig begge at jeg er pen. ;)

Det var da enda godt dere var enig om en jente da :-)

Skrevet

...og hun er den eneste grunnen til at jeg vurderer å se filmen...:-)

Skrevet

Hun er direkte stygglekker. Og munnen hennes minner definitivt ikke om hverken Mick Jagger eller Steven Taylor - det er _leppene_ hennes som er store, ikke munnen.

"...................................."

Skrevet

Men - har du et alternativ som du, i motsetning til disse to (uten at jeg er så begeistret for J Lo), synes er pen? Bortsett fra deg selv - la oss holde oss til kjendiser.

"..................................."

Skrevet

Lekrere enn Jennifer Aniston også? Synes Brad skulle holdt seg til henne jeg:) Hun ser litt mer hjemmekoseli' ut liksom.. !

Ja, for det er jo bare utseende som er kriterie for valg av livsledsager... ;-)

Tror nok Pitt & Anistons ufrivillige barnløshet kan ha slitt på det forholdet....

*personling synsing*

Skrevet

Hun er direkte stygglekker. Og munnen hennes minner definitivt ikke om hverken Mick Jagger eller Steven Taylor - det er _leppene_ hennes som er store, ikke munnen.

"...................................."

...og de er helt ekte, så et bilde av henne fra barndommen, og de var like store da.

Synes munnen hennes er sexy jeg da:)

Skrevet

Men - har du et alternativ som du, i motsetning til disse to (uten at jeg er så begeistret for J Lo), synes er pen? Bortsett fra deg selv - la oss holde oss til kjendiser.

"..................................."

Cameron Diaz og Drew Barrymore f.eks.

Skrevet

...og de er helt ekte, så et bilde av henne fra barndommen, og de var like store da.

Synes munnen hennes er sexy jeg da:)

Javisst. Jeg har sett filmer med henne hvor hun var i tenårene, og leppene var de samme :-)

"................................."

Gjest kjøttpølse
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...