Gå til innhold

Er Angelina Jolie virkelig så lekker-smekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cameron Diaz og Drew Barrymore f.eks.

Tja. Cameron Diaz er pen, men jeg synes hun er litt for "standard", d.v.s det er ikke noe som utmerker seg ved henne. Drew Barrymore er steike fin, dog på en helt annen måte enn Jolie.

Mulig jeg er spesiell, men jeg ser utrolig mye fint, pent, vakkert, sexy etc. i folk som er veldig forskjellige.

"..................................."

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• ShitDiddelyDo

13

• flisa

6

• Freya

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja. Cameron Diaz er pen, men jeg synes hun er litt for "standard", d.v.s det er ikke noe som utmerker seg ved henne. Drew Barrymore er steike fin, dog på en helt annen måte enn Jolie.

Mulig jeg er spesiell, men jeg ser utrolig mye fint, pent, vakkert, sexy etc. i folk som er veldig forskjellige.

Altså - mye pent, vakkert, sexy etc. i mange forskjellige typer mennesker.

"....................................."

Gjest er jente da
Skrevet

Du har ikke forstått dette med Angelina.

Det ligger nemlig ikke i puppene, lårene, leppene eller rumpa.

Det ligger i en sjarm og utstråling så til de grader lidenskapelig at et blikk er nok til å gi meg ereksjon ut uka.

Har hun pupper, lår og rumpe, da ? Synes dama kun er skinn, bein og lepper, jeg.

Gjest kjøttpølse
Skrevet

Ja, for det er jo bare utseende som er kriterie for valg av livsledsager... ;-)

Tror nok Pitt & Anistons ufrivillige barnløshet kan ha slitt på det forholdet....

*personling synsing*

Jada, ta ikke det jeg skrev så seriøst.

Men hvis Angelina er så "stygglekker" som bl.a Prozak påstår så var det kanskje ikke så lett for den godeste Brad å stå imot... :)

Jeg synes også hun er pen, for all del.

Gjest Aimabel
Skrevet

Javisst. Jeg har sett filmer med henne hvor hun var i tenårene, og leppene var de samme :-)

"................................."

ekte eller ikke, de _ser_ kunstige ut. Synes hun er pen jeg, men leppene kunne godt vært en str mindre. En annen sak jeg lurer på er hvorfor mange gutter liker alle de tynne kjendisdamene, mens de ikke vil at partneren skal se sånn ut. Liker best å se på tynne damer å ta på runde, eller?

lalala1365380457
Skrevet

jeg må nok si meg enig med deg..skjønner liksom ikke hva som er så spesielt jeg heller, det er ett eller annet ved utseende hennes som skurrer..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har hun pupper, lår og rumpe, da ? Synes dama kun er skinn, bein og lepper, jeg.

Jeg aner ikke hvordan du mener en kvinne skal se ut, men ja: Angelina har pupper så det holder, en rimmerumpe av dimensjoner, og lår jeg kunne sugd på i dagevis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, du kan få sagt det.

Blikkene hennes gjør ikke noe for meg.

Hva er det med dem da? Er det bare på film eller på bilder også? Dette må jeg til bunns i.

Det er det dyriske ved henne. Ikke bare blikket. Det dyriske i Angelina skriker fra hver eneste cm. av hennes legeme. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men - har du et alternativ som du, i motsetning til disse to (uten at jeg er så begeistret for J Lo), synes er pen? Bortsett fra deg selv - la oss holde oss til kjendiser.

Scarlett Johannson (eller hvordan det skrives - hun fra Lost In Translation).

Hun er nydelig.

Drew er dritfin (spesielt i Donnie Darko), og Cameron Diaz er ordinær.

Skrevet

Men - har du et alternativ som du, i motsetning til disse to (uten at jeg er så begeistret for J Lo), synes er pen? Bortsett fra deg selv - la oss holde oss til kjendiser.

Og hun Joey i Dawsons Creek! Og Lorelai i Gilmore Girls. Hun er nydelig.

Men dette er muligens serier du ikke følger så hardt med på?

Skrevet

På foto med lukket trutmunn er hun litt... rar.

Men nå har jeg sett noen små klipp fra filmen Mr & Mrs Smith der hun snakker og smiler. Hun er så vakker at det nesten burde vært forbudt. Denne kvinnen må være onaniobjekt nr 1 for de fleste menn mellom 12 og 89.

Skrevet

Jeg skjønner det godt om mannfolka tenner på Angelina. Hun er jo bare vakker og dønn sexy den dama.

Skrevet

Åh, hun er bare nydelig! Hun har alt, absolutt alt. Hvis jeg MÅ lete etter noe å pirke på må det bli tatoveringene, ikke leppene. Tatoveringer er bare så...Passé.

Gjest Styggpen
Skrevet

Jeg synes hun er søt og har en fin og rolig utstråling. Leppene er også fine, mye finere med fyldige lepper enn tynne streker.

En kvinne jeg imidlertid synes er stygg, er eksen til Brad, Jennifer Aniston fra Friends(bl.a. den hestehaka og de digre kjakene).

Jeg skjønner godt han bytta til søte og nette Angelina.

Har aldri skjønt hvorfor noen har omtalt Jennifer som vakker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes hun er søt og har en fin og rolig utstråling. Leppene er også fine, mye finere med fyldige lepper enn tynne streker.

En kvinne jeg imidlertid synes er stygg, er eksen til Brad, Jennifer Aniston fra Friends(bl.a. den hestehaka og de digre kjakene).

http://www.filmlisten.no/cgi-bin/visbilde.cgi?id=3958&typeid=1614&type=person

Spør du meg er dette en meget pen jente.

Men hun eier jo ikke den sjarmen og utstrålingen en del andre har.

Gjest dayitrained
Skrevet

samme her, aldri skjønt at folk syns hun er så fin...

vil ikke kalle henne STYGG da. men du verden..ikke pen heller.

Gjest angelina = mest sexy
Skrevet

Angelina Jolie er verdens mest sexy!

Mulig det fins noen som er mer klassisk pen enn henne, men alt med Angelina oser sex og animal!!! Hun er dessuten ikke supertynn som mange andre kjendiser. Hun har pupper, hofter og lår som andre normale kvinner. OG hun viser at hun bryr seg mer enn andre kjendiser som bare gir en million hit og dit (ikke at det er galt, men alikevel..).

Jeg kunne blitt lesbisk hvis jeg hadde fått henne ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle er pene jenter når de blir sminket,stylet og blir fotografert i dunkelt lys i foryngende stillinger.

Selv Valgjerd ville blitt drømmedama da.

Men i dagslys uten styling og sminke tror jeg Aniston er nesten-stygg.

Nå har jeg sett Aniston i et tresifret antall episoder av Friends, så jeg tror jeg er i stand til å bedømme hennes utseende som pent. Men utseende er subjektivt. Selvsagt mener ikke alle det samme.

Valgerd en babe med riktig sminke og i riktig lys?

Du er en veldig syk person.

Gjest Meneeg
Skrevet

Nå har jeg sett Aniston i et tresifret antall episoder av Friends, så jeg tror jeg er i stand til å bedømme hennes utseende som pent. Men utseende er subjektivt. Selvsagt mener ikke alle det samme.

Valgerd en babe med riktig sminke og i riktig lys?

Du er en veldig syk person.

De er toppstylet før innspilling og filmes i perfekt lys, så der så hun nok bra ut.

Å forvandle Valgjerd til babe var å ta drøyt i, men en god forbedring,tja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...