Gå til innhold

Er Angelina Jolie virkelig så lekker-smekker?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

De er toppstylet før innspilling og filmes i perfekt lys, så der så hun nok bra ut.

Å forvandle Valgjerd til babe var å ta drøyt i, men en god forbedring,tja...

Det er likevel enkelt å se at Jeniffer Aniston har en pen kropp med en god symmetri, og et pent ansikt. Selv om det med ansiktet blir et spørsmål om smak.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• ShitDiddelyDo

13

• flisa

6

• Freya

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest er jente da
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan du mener en kvinne skal se ut, men ja: Angelina har pupper så det holder, en rimmerumpe av dimensjoner, og lår jeg kunne sugd på i dagevis.

Nå lurer jeg på hvordan "rimmerumper" ser ut ;-)

skorpionfisken
Skrevet

...og hun er den eneste grunnen til at jeg vurderer å se filmen...:-)

MsSophie da...

HAN er eneste grunnen til at vi vurderer å se filmen vel?

skorpionfisken
Skrevet

MsSophie da...

Hæ, jeg mener jeg svarte på ett innlegg fra MsSophie. Men nå finner jeg ikke hele innlegget jeg svarte på, og havnet etter Simen istedet...

Nei det er for tidlig på morran her nå...

Skrevet

MsSophie da...

....nei, i den settingen her så er det nok hun som er hovedårsaken. Brad kommer som en god nr 2.

Og ja - egentlig er jeg veldig heterofil:-)

Gjest barter
Skrevet

Hun har en ekkel munn ja, og er litt for harry tatovert for meg. Ellers ser jeg jo at hun er flott, men ikke min smak i det hele tatt selv om jeg ikke liker jenter sånn da.

Uansett, de folka der er som oss, uten sminke, stylist, trenere osv, er det faktisk ikke så fantastiske.

Gjest partisaner
Skrevet

Og hun Joey i Dawsons Creek! Og Lorelai i Gilmore Girls. Hun er nydelig.

Men dette er muligens serier du ikke følger så hardt med på?

Ja, det sier jo alt om din smak. De jentene er jo helt grusomme.

Skrevet

ekte eller ikke, de _ser_ kunstige ut. Synes hun er pen jeg, men leppene kunne godt vært en str mindre. En annen sak jeg lurer på er hvorfor mange gutter liker alle de tynne kjendisdamene, mens de ikke vil at partneren skal se sånn ut. Liker best å se på tynne damer å ta på runde, eller?

de vil ha kona for seg selv, derfor vil de at hun skal være feit og dvask i grilldress :)

Skrevet

Det er det dyriske ved henne. Ikke bare blikket. Det dyriske i Angelina skriker fra hver eneste cm. av hennes legeme. :)

Sånn som med Mel Gibson - som bare blir bedre jo eldre han blir - enda han visstnok er en liten mann med stygg hud :)

Skrevet

Vel, jeg syns ikke Jennifer Lopez er pen engang, og er helt enig med deg. Men gubbingsen sier at jeg ikke har stemmerett og er helt syk i hodet når det gjelder pene og ikke pene damer.

Det samme får jeg høre - jeg liker Meg Ryan.

Skrevet

Tja. Cameron Diaz er pen, men jeg synes hun er litt for "standard", d.v.s det er ikke noe som utmerker seg ved henne. Drew Barrymore er steike fin, dog på en helt annen måte enn Jolie.

Mulig jeg er spesiell, men jeg ser utrolig mye fint, pent, vakkert, sexy etc. i folk som er veldig forskjellige.

"..................................."

Hva syns du om min favoritt, Meg Ryan? - bare spent på å høre....)

Gjest kjøttpølse
Skrevet

Meg Ryan er ganske ordinær. Søtere enn gjennomsnittet, men definitivt ikke sexy

synes

Skrevet

sier du..

Skrevet

Jeg liker også Meg Ryan. Hun er søt. Om hun er sexy, interesserer meg ikke noe særlig ;o)

Skrevet

ekte eller ikke, de _ser_ kunstige ut. Synes hun er pen jeg, men leppene kunne godt vært en str mindre. En annen sak jeg lurer på er hvorfor mange gutter liker alle de tynne kjendisdamene, mens de ikke vil at partneren skal se sånn ut. Liker best å se på tynne damer å ta på runde, eller?

Jeg liker ikke Jolie fordi hun er tynn, men på tross av at hun er tynnere enn jeg egentlig foretrekker. Stort sett så ser jeg attraktive kvinner i de fleste former og størrelser.

"...................................."

Skrevet

Det samme får jeg høre - jeg liker Meg Ryan.

Meg Ryan er fin, ja. Men hun har dette "baby-uttrykket" som hun bruker for ofte, som er litt dumt.

"....................................."

Skrevet

Og hun Joey i Dawsons Creek! Og Lorelai i Gilmore Girls. Hun er nydelig.

Men dette er muligens serier du ikke følger så hardt med på?

Jeg har sett de, uten at jeg akkurat har "fulgt med". Lorelai er nydelig, ja :-)

Skrevet

Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols.

serendipity
Skrevet

Jeg synts heller ikke hun er SÅÅ pen!! Men Charlize Thereon feks. er jo nyyydelig. Catherine Zeta Jones også!!!

serendipity
Skrevet

Når hun har munnen sånn halvåpen blir det svært mye "unertenner". dessuten dessuten ser det "dyriske" blikket hennes svært påtatt ut.. Men når hun smiler og ler er hun natrlig og flott :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...