Gå til innhold

Er Angelina Jolie virkelig så lekker-smekker?

Anbefalte innlegg

Gjest partisaner
Skrevet

Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols.

"...................................."

Hvorfor skriver du et eget innlegg til meg for å fortelle meg at du er et fjols...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• ShitDiddelyDo

13

• flisa

6

• Freya

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest partisaner
Skrevet

Jeg har sett de, uten at jeg akkurat har "fulgt med". Lorelai er nydelig, ja :-)

"...................................."

Og du sier du ikke liker tynne folk. Hun er jo anorektisk, hvertfall hodet, noe veldig galt der.

Skrevet

Jeg synts heller ikke hun er SÅÅ pen!! Men Charlize Thereon feks. er jo nyyydelig. Catherine Zeta Jones også!!!

Enig! Charlize Theron gjør meg helt stum! (Jeg er jente altså.) ;)

Skrevet

Og du sier du ikke liker tynne folk. Hun er jo anorektisk, hvertfall hodet, noe veldig galt der.

Hvor har jeg sagt at jeg ikke liker tynne folk? Kom igjen nå - vis meg. Jeg er så lei av folk som hele tiden anklager andre for å si ting, og når de blir spurt om å vise til det, så blir det dønn stille.

Jeg sa at Jolie er tynnere enn jeg egentlig foretrekker - det samme gjelder denne damen. I tillegg sa jeg at jeg finner attraktive kvinner av de fleste fasonger og størrelser, noe som i seg selv burde være beskrivende nok. Noe mer som er uklart? Eller er du kun ute etter å krangle?

"................................."

Skrevet

Hvorfor skriver du et eget innlegg til meg for å fortelle meg at du er et fjols...

Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der.

Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum.

Gjest partisaner
Skrevet

Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der.

Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum.

"Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der.

Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum."

Nå er det ærlig talt du som må skjerpe deg da. Og lese det du selv skrev. Det jeg svarte på her som du igjen svarte på over her er:

"Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols."

Det var du som dro inn Fjols, og ikke vet jeg hvorfor du måtte fortelle meg at du er det.

Så det er du som drar inn usaklige og veldig barsnlige "du er dum" kommentarer.

At jeg ikke har samme smak som deg burde du tåle, vi snakker tross alt ikke om noen som du har et personlig forhold til.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ser ihvertfall det de andre ser..

Jeg synes hun er råflott!

Hun må jo bare være alle menns drømmedame!

FOR ett utseende på den dama!

Synes nå jeg.

Skrevet

"Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der.

Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum."

Nå er det ærlig talt du som må skjerpe deg da. Og lese det du selv skrev. Det jeg svarte på her som du igjen svarte på over her er:

"Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols."

Det var du som dro inn Fjols, og ikke vet jeg hvorfor du måtte fortelle meg at du er det.

Så det er du som drar inn usaklige og veldig barsnlige "du er dum" kommentarer.

At jeg ikke har samme smak som deg burde du tåle, vi snakker tross alt ikke om noen som du har et personlig forhold til.

Jeg fortalte deg at _du_ var et fjols - trist at du ikke skjønner det. Og det er jo nettopp du som ikke kan oppføre deg i forhold til andre med annen smak. Å si slikt som at "det sier litt om deg når du synes _det_ og _det_" er det kun et fjols som kan uttale. At du anklager meg for det samme faller på sin egen urimelighet, all den tid jeg nettopp argumenterer for det motsatte. Du er ikke bare et fjols, tror jeg, du er også en umoden snørrunge.

Her er det ikke mer å si.

Gjest partisaner
Skrevet

Jeg fortalte deg at _du_ var et fjols - trist at du ikke skjønner det. Og det er jo nettopp du som ikke kan oppføre deg i forhold til andre med annen smak. Å si slikt som at "det sier litt om deg når du synes _det_ og _det_" er det kun et fjols som kan uttale. At du anklager meg for det samme faller på sin egen urimelighet, all den tid jeg nettopp argumenterer for det motsatte. Du er ikke bare et fjols, tror jeg, du er også en umoden snørrunge.

Her er det ikke mer å si.

nå må du skjerpe deg, det eneste jeg sa var hva jeg mente og da kaller du meg et fjols.

Sier litt om hvem som er fjolset igrunnen, men du er jo også relativt beryktet her inne for å holde på sånn.

Skrevet

nå må du skjerpe deg, det eneste jeg sa var hva jeg mente og da kaller du meg et fjols.

Sier litt om hvem som er fjolset igrunnen, men du er jo også relativt beryktet her inne for å holde på sånn.

Heh-heh....ikke prøv deg, din lille knott. Krangle med deg selv, ok?

"......................................"

Skrevet

Enig! Charlize Theron gjør meg helt stum! (Jeg er jente altså.) ;)

sånn ser søstra mi ut :)

Skrevet

sånn ser søstra mi ut :)

For en heldiggris hun er! *misunnelig*

Skrevet

Uff, det er mye tragisk å se i jakten på (misforstått) skjønnhet.

Tror kanskje de hadde vært penere hvis de bare hadde gitt blaffen i å fikle med ansiktet, ja. :)

Skrevet

Flott dame, det er hun da...jeg har mer de samme tankene som deg når det gjelder Penelope Cruz..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...