Gå til innhold

Er Angelina Jolie virkelig så lekker-smekker?

Anbefalte innlegg

Gjest sminke gjør underverker
Skrevet

Like fin som et lemen? ;)

*lol*

:D

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• ShitDiddelyDo

13

• flisa

6

• Freya

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*lol*

:D

De er søte de altså, men sammenligningen var kanskje litt malplassert? ;)

Gjest sminke gjør underverker
Skrevet

De er søte de altså, men sammenligningen var kanskje litt malplassert? ;)

Hehe! En smule!

:)

serendipity
Skrevet

Enig! Charlize Theron gjør meg helt stum! (Jeg er jente altså.) ;)

OG Scarlett Johannson, hun er også svært nydelig. + ei til jeg ikke hukser navnet på i farten.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

OG Scarlett Johannson, hun er også svært nydelig. + ei til jeg ikke hukser navnet på i farten.

Scarlett Johansen er virkelig nydelig. Selv om jeg er både jente og hetero, må jeg si at hun er virkelig lekker.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Sånn som med Mel Gibson - som bare blir bedre jo eldre han blir - enda han visstnok er en liten mann med stygg hud :)

Mel Gibson er sexy, ja. Men så liker jeg små menn også :)

Skrevet

Ja - hun er lekker.

Det finnes klassisk vakrere kvinner, men svært få som er så sensuell og sexy.

Skrevet

Har hun pupper, lår og rumpe, da ? Synes dama kun er skinn, bein og lepper, jeg.

Skinn og bein?

Har det tørna for deg eller?

Den dama har ikke bare et ekstremt flott ansikt, men også en helt rå kropp med former som få kan vise til når det gjelder riktige proposjoner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

...og hun er den eneste grunnen til at jeg vurderer å se filmen...:-)

Du må se "Taking Lives".

En skikkelig søppelfilm, men Angelina blottlegger brystene sine i den. Og til det er det intet annet å si enn Du Hellige Jul!

ShitDiddelyDo
Skrevet

....nei, i den settingen her så er det nok hun som er hovedårsaken. Brad kommer som en god nr 2.

Og ja - egentlig er jeg veldig heterofil:-)

Du må se "Taking Lives".

En skikkelig søppelfilm, men Angelina blottlegger brystene sine i den. Og til det er det intet annet å si enn Du Hellige Jul!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hæ, jeg mener jeg svarte på ett innlegg fra MsSophie. Men nå finner jeg ikke hele innlegget jeg svarte på, og havnet etter Simen istedet...

Nei det er for tidlig på morran her nå...

Ja, det skjedde nettopp meg også.

Skrevet

Ja, definitivt. Hun er etter min mening den vakreste kvinnen jeg har sett (hvis jeg kan ta bort noen kvinner som jeg kjenner - som har mikset inn dette helvetes greiene med personlighet) ;)

Skrevet

Ja, definitivt. Hun er etter min mening den vakreste kvinnen jeg har sett (hvis jeg kan ta bort noen kvinner som jeg kjenner - som har mikset inn dette helvetes greiene med personlighet) ;)

Så har hun noe og slektes på også da. Faren var ikke direkte stygg da han var ung han heller *sukke, sikle* :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så har hun noe og slektes på også da. Faren var ikke direkte stygg da han var ung han heller *sukke, sikle* :o)

Men det hjelper ikke å være kjekk når du heter Billy Bob.

For et navn!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva syns du om min favoritt, Meg Ryan? - bare spent på å høre....)

Meg Ryan er en av Hollywoods nydeligste damer.

Men hun er pen på en heeelt annen måte enn Angelina.

Skrevet

Men det hjelper ikke å være kjekk når du heter Billy Bob.

For et navn!

Men det var mannen hennes vel, ikke faren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det var mannen hennes vel, ikke faren.

Åja, det har du selvsagt rett i. Men han kunne vært far hennes også. :)

serendipity
Skrevet

Scarlett Johansen er virkelig nydelig. Selv om jeg er både jente og hetero, må jeg si at hun er virkelig lekker.

Jepp :-) jeg er også jente OG hetro. Hun er nydelig ... + Charlize Thereon. Men det er ei til som er litt lik de to, som også er blond som er kjemep nydelig. Men husker ikke navnet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...