Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 30 år nå,og burde vært i fast,full jobb.problemet er at jeg synes dette er så vanskelig å gjennomføre..jeg vet ikke helt hvorfor,for jeg er IKKE lat på noen måte. Det er presset til å "måtte" noe som er vanskelig. Har for tiden sommerjobb,for å teste meg selv,og dette er supervanskelig.jeg gråter hver dag før jobben,og er livredd for å bli syk så jeg ikke ken møte.Føler også stort press på å være god nok i jobben(Noe jeg ikke bør være,da jeg ALLTID får ros og skryt for godt arbeid alle steder jeg har jobbet)

Har tidligere vært ansatt i en bedrift i 5 år,men så ingen utvei enn å slutte da jeg gikk i en dyp depresjon og ble veldig syk. er nå arb.ledig på dagpenger,men er jo livredd hver gang tlf ringer så det kanskje er et jobbtilbud!! hva skal jeg gjøre,hvordan komme ut av dette....?jeg vil så gjerne bli som andre,og klare å gjennomføre et yrke men hvor skal jeg begynne? vikariater har været et alternativ,men jeg sover ikke når jeg skal jobbe,og det ender med at jeg etter noen dager "kollapser" av utmattelse og søvnmangel. hvor skal jeg begynne for å få hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190840-vanskelig-%C3%A5-jobbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sliter med spiseforstyrrelser, men jeg kjenner meg mye igjen det du skriver. Jeg har sommerjobb, og er mye kvalm og dårlig pga stress og redsel for ikke å strekke til. Gruer meg veldig for jobben,selv om de jeg jobber med er hyggelige. Jeg er også livredd for å bli syk, forsove meg eller på annen måte bli forhindret fra å møte på jobb(i tide). Om det skedde ville det rett og slett være verdens undergang!! Jeg må sjekke vaktlistene minst ti ganger for å forsikre meg at jeg ikke har sett feil mht når jeg skal komme på jobben. Det er vel ikke til noen trøst, men du er altså ikke alene om å ha det sånn iallefall:) Håper vi begge to klare å fungere normalt i jobb en gang.

Masse lykke til til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...