Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger virkelig hjelp nå. Har brukt Xanor i vel 5 år. De har vært til utrolig hjelp for meg som har angst omtrent 24 timer i døgnet. Problemet er at nå sier min lege at jeg må slutte med dem fordi de er farlige . Nå vet jeg ikke hvilken fare hun mener, men jeg vet at man blir avhengig av dem. Hun har ingen andre alternativer til meg. Min tidligere Psyk. mener at Kognitiv beh. ikke er noe for meg siden angsten sitter så dypt.Jeg føler meg nesten som et tilfelle her, en av de man bare må gi opp. Ja, jeg har hatt angst hele mitt liv, som barn og. Nå er jeg i slutten av 30 årene, jeg er gift og ønsker så inderlig å kunne leve normalt !! Jeg prøver nå å trappe ned på Xanoren, men det er utrolig vanskelig da jeg ikke har noe annet å ta. Jeg liker ikke stesolid etc, det er ikke den type medisiner jeg mener har noen effekt på meg. jeg ønsker meg bare en vanlig hverdag. Jeg drømmer om frihet, om å kunne være sammen med andre mennesker og pleie ekteskapet uten å måtte ta hensyn til angsten hele tiden. Har du noen forslag til meg om noen bra medisiner jeg kunne nevne for min lege ??? Og hva er så farlig med Xanor ??

Vennlig hilsen

Trenger Hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190892-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...