notthathappy Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ser ut som jeg bare får flere og flere diagnoser her, men det er deilig å få dem også, slik at jeg får svar på hvorfor ting er som de er. Har hatt mange problemer i oppveksten og sliter nå enda mer, og jeg kan nå se flere sammenhenger når jeg leser om PF. Har OCD fra før, og har nå i tillegg fått diagnosen blandet PF. Det er fordi jeg ikke skåret tilstrekkelig på de forskjellige diagnosenee, men lkikevel lå på grensen på flere av dem. De jeg ligger på grensen til er unnvikende PF, schizotyp PF, paranoid PF og tvangspreget PF. Kanskje en til, men jeg husker ikke i farten. Hvordan er egentlig prognosen for disse forstyrrelsene? Hjelper medisiner? Kan de forskjellige PF'ene jeg ligger på grensen til utvikle seg til å bli rene diagnoser de også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190982-nhdandre-blandet-personlighetsforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.