Gå til innhold

Ang forumtroll som har "avslørt" seg selv på åpent forum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror du er webtrollet.

Det fordi du er så uhyre opptatt av hvem det er, og åpenbart har mye moro rundt det.

Du er vist på bærtur... Jeg er ikke webtrollet, og jeg er vist ikke mer opptatt av hvem det er enn de fleste andre her inne.

Jeg ville uansett aldri klart å være noe effektivt webtroll hvis jeg ville det, ettersom jeg hvis jeg skrive innlegg under andre nick har en slem tendens til å oute meg selv.

Og: jeg fikk først vite om webtrollet da jeg logget meg på etter å ha vært på ferie en god stund. Webtrollet har etter hva jeg forstår herjet i en god stund mens jeg ikke har vært online.

ShitDiddelyDo

Du er vist på bærtur... Jeg er ikke webtrollet, og jeg er vist ikke mer opptatt av hvem det er enn de fleste andre her inne.

Jeg ville uansett aldri klart å være noe effektivt webtroll hvis jeg ville det, ettersom jeg hvis jeg skrive innlegg under andre nick har en slem tendens til å oute meg selv.

Og: jeg fikk først vite om webtrollet da jeg logget meg på etter å ha vært på ferie en god stund. Webtrollet har etter hva jeg forstår herjet i en god stund mens jeg ikke har vært online.

Jeg tenkte jeg skulle gjette litt for å poengtere hva webbis har satt i sving med sin hintepolitikk. :)

Annonse

Jeg aner ikke hvem det er. Har stort sett hoppet over disse endeløse trådene. Så jeg vil uansett ikke klare å kjenne igjen skrivemåten.

"Forumtrollet" har nettopp gitt et hint på åpent forum om hvem hun er. Jeg lurer fælt nå.. kjeder meg....

Gjest Moderator

Trådstarteren er den som vi denne helgen har kalt for "troll". Den andre som i den tråden anser seg selv for også å tilhøre samme kategori, er ikke en vi har ansett som sådan. Den andre brukeren vi har henvist til noen ganger, er "Maiken" mm , som var svært aktiv før helgen men såvidt vi kjenner til ikke har vært her siden fredag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...