Gå til innhold

And spiser kylling

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Er ender kanibaler? Satt ute å spiste kylling en dag og noen ender kom bort. Vi hadde ikke annet enn kylling, og ga den ene en bit. Det slukte den! Kylling og and er jo ganske likt, så jeg synes det var litt ekkelt.

Skrevet

Det er vel forskjell på hva den spiser når den blir gitt mat på den måten, og hva den faktisk hadde spist om den selv måtte skaffe mat til veie?

Jeg aner ikke om ender kan være "kannibaler" jeg altså, men jeg tror ikke situasjonen du beskriver er representativ for å mene det ene eller andre.

Om du så en and ta livet av en kylling og spise den (evt. spise en kylling som andre dyr hadde drept), så hadde det vært noe annet.

En grillet/kokt/stekt bit av kylling er vel ikke like gjenkjenbart for en and?

Skrevet

Du hadde sikkert spist en pølse i brød du også -- - -selv om den var laget av den sure naboen....:) ("Stekte grønne tomater" er en morsom film -hehe)

Skrevet

Anda visste neppe hva den spiste. Jeg tror forøvrig ender er vegetarianere.

Skrevet

Dette må vel være en spøk?

Hallo! Du kan da ikke mene at anda skulle kjenne igjen grillet kylling som en fjern slektning?

I så fall trenger du mer kunnskap om dyr generellt - og ev. kannibalisme spesielt...

Skrevet

Tja. Svanger spiser andunger.

Hjelp, jeg har hørt at gravide får lyst til å spise mye rart altså, men andunger?! ;)

Gjest barnemat
Skrevet

Tja. Svanger spiser andunger.

...og barn spiser

Skrevet

Hjelp, jeg har hørt at gravide får lyst til å spise mye rart altså, men andunger?! ;)

Uff da. Svaner spiser andunger da. ;o)

Skrevet

...og barn spiser

Lurer på om italienere spiser italiensk salat.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...