Gå til innhold

Hva er dette med forelskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Men når jeg er forelsket får jeg sommerfugler i magen når jeg tenker på ham, tenker på ham døgnet rundt, blir fjollete og tåpelig og vil ikke annet enn å være hos ham og med ham... :o)"

Hvis det er slik det føles å være forelsket, har jeg ikke vært det siden jeg var 15.

Hvordam føles det å være forelsket for deg da?

Det er sikkert like mange måter å være forelsket på som det er mennesker i verden. :o)

Skrevet

Det er sikkert like mange måter å være forelsket på som det er mennesker i verden. :o)

Jeg kan også få sommerfugler i magen når jeg tenker på noen eller møter noen.

Men jeg tenker aldri på noen døgnet rundt, ikke føler jeg meg tåpelig, og ikke ønsker jeg heller å være hos ham hele tiden.

Skrevet

Jeg ble i alle fall forelsket ved første blikk - det kan vel ikke kalles annet når man vil innuder HUDEN påvedkommende, krabbe inni hodet hans og plante seg der og rope: "SE MEG _ HER ER JEG"

Det kalles galskap, det flisa!:oD

Galskapen lenge leve!

Skrevet

Det kalles galskap, det flisa!:oD

Galskapen lenge leve!

ja, og jeg gadd ikke ta pillene mine mot det :)

Skrevet

Jeg henger meg på deg, Lillemus, forelskelse er sommerfugler i magen og alt som hører med...

Skrevet

Jeg kan også få sommerfugler i magen når jeg tenker på noen eller møter noen.

Men jeg tenker aldri på noen døgnet rundt, ikke føler jeg meg tåpelig, og ikke ønsker jeg heller å være hos ham hele tiden.

Heldiggris

Skrevet

Heldiggris

Noen mener jeg er en heldiggris, og andre synes synd på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...