laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvordan KUNNE hun?! Det var jo SÅ trist, og jeg kan bare ikke tro hva S gjorde!:-I Ellers var det jo en kjempe spennende bok,men jeg er litt i sjokk her altså.. Til dere som ikke har lest den : gled dere! (men dere skulle jo ikke lese innlegget mitt heller da, det kan gi hint;-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg venter på filmen, jeg. Har ikke lest noen av de andre bøkene heller. Synes det blir litt vel mye pjatt om disse bøkene. Derfor har jeg ikke giddi. Men jeg skal til å begynne på Engler og Demoner av Dan Brown (og der får jeg vel en på trynet i retur hva opphausa bøker angår). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har akkurat begynt på den nå i kveld. Men sliter litt med at jeg bare har lest de norske utgavene før. Og til tross for at jeg snakker flytende engelsk, går det sååå treigt å lese på engelsk! *irritert* Det jeg sliter med er navnene som jeg før bare har fått med meg på norsk! Finnes det noen oversikt over de forskjellige personene noe sted? 0 Siter
mAd Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hehe jeg satt med tårer i øynene når phoenixen begynte å synge *lettpåvirkelig* Får gi det noen uker før jeg leser den på nytt da. Jeg må alltid lese dem to ganger med korte intervaller, tvangstanker much? Tør ikke tenke på hvor mange ganger jeg har lest de fem første bøkene igrunn.. humm.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg venter på filmen, jeg. Har ikke lest noen av de andre bøkene heller. Synes det blir litt vel mye pjatt om disse bøkene. Derfor har jeg ikke giddi. Men jeg skal til å begynne på Engler og Demoner av Dan Brown (og der får jeg vel en på trynet i retur hva opphausa bøker angår). DEN har jeg kuttet ut, bare fordi jeg vil være sær..;-) Enkelte ganger får jeg det for meg inni hodet mitt at jeg ikke vil lese akkurat det samme som resten av verden..og feiler dermed STORT på egne halvprinsipper med å ha sittet og lest ut Harry Potter sammen med en fjerdedel av resten i verden og i dag..;-) Men jeg synes jaggu de er verdt hausinga..bok 1&2 var veeldig barnebøker, men resten er jo superunderholdene..Mine favoritter er 3&5, pluss denne her da.. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hvem dør? Jeg har ikke lest den og skal heller ikke gjøre det, men jeg er nysgjerrig allikevel, siden jeg har hørt så mye om bøkene at jeg vet hvem de fleste personene er. 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har akkurat begynt på den nå i kveld. Men sliter litt med at jeg bare har lest de norske utgavene før. Og til tross for at jeg snakker flytende engelsk, går det sååå treigt å lese på engelsk! *irritert* Det jeg sliter med er navnene som jeg før bare har fått med meg på norsk! Finnes det noen oversikt over de forskjellige personene noe sted? Denne er god http://home.online.no/~bjaas/potter/ Jeg har bare lest bøkene på engelsk, syns det går greit. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Denne er god http://home.online.no/~bjaas/potter/ Jeg har bare lest bøkene på engelsk, syns det går greit. Fantastisk! Akkurat hva jeg leita etter. 1000 takk *rusler tilbake til Potter-verden* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jeg har akkurat begynt på den nå i kveld. Men sliter litt med at jeg bare har lest de norske utgavene før. Og til tross for at jeg snakker flytende engelsk, går det sååå treigt å lese på engelsk! *irritert* Det jeg sliter med er navnene som jeg før bare har fått med meg på norsk! Finnes det noen oversikt over de forskjellige personene noe sted? Det vet jeg ikke.. Desverre. Jeg kom ganske fort inni persongalleriet, selvom det er på engelsk.. Noen spesiell du lurer på? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Hvem dør? Jeg har ikke lest den og skal heller ikke gjøre det, men jeg er nysgjerrig allikevel, siden jeg har hørt så mye om bøkene at jeg vet hvem de fleste personene er. Kanskje jeg ikke burde si det her, siden folk som kanskje skal lese boka kunne komme tilå lese tråden? Da blir jeg upop.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Hehe jeg satt med tårer i øynene når phoenixen begynte å synge *lettpåvirkelig* Får gi det noen uker før jeg leser den på nytt da. Jeg må alltid lese dem to ganger med korte intervaller, tvangstanker much? Tør ikke tenke på hvor mange ganger jeg har lest de fem første bøkene igrunn.. humm.. Jeg også..! Det var TRIST!:-I Jeg har heller ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært gjennom de første..Leste opp alle fem nå rett før denne, det syntes jeg måtte til.. :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Fantastisk! Akkurat hva jeg leita etter. 1000 takk *rusler tilbake til Potter-verden* Værsågod! Skal rusle tilbake til magiens verden jeg også. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Er ikke Harry Potter barnebøker/film? Ble tvingt med på den første filmen. Var ikke akkurat noe å hoppe i taket for =) 0 Siter
Osiris Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg også..! Det var TRIST!:-I Jeg har heller ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært gjennom de første..Leste opp alle fem nå rett før denne, det syntes jeg måtte til.. :-) Det gjorde jeg også! Nileste og var skrekkelig usosial en periode. Var kun DOL og Harry Potter for meg noen dager. *lol* Bra det ikke er sånn hele året. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Er ikke Harry Potter barnebøker/film? Ble tvingt med på den første filmen. Var ikke akkurat noe å hoppe i taket for =) De er for barnslige voksne også:-) Jeg har bare kost meg gjennom alle bøkene..De to første er litt mye barnebok..Resten er konge! Filmene blir IKKE samme morroa. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Det gjorde jeg også! Nileste og var skrekkelig usosial en periode. Var kun DOL og Harry Potter for meg noen dager. *lol* Bra det ikke er sånn hele året. Ikke sant? ;-) Hva synes du om denne da? Jeg synes den var spennende, men også så trist!:-I 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 De er for barnslige voksne også:-) Jeg har bare kost meg gjennom alle bøkene..De to første er litt mye barnebok..Resten er konge! Filmene blir IKKE samme morroa. :-) Okei..men jeg har bare litt innblikk i første boka (les:filmen) =) Å jeg er en barnslig voksen altså. Jobber tross alt i b.hg 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Kanskje jeg ikke burde si det her, siden folk som kanskje skal lese boka kunne komme tilå lese tråden? Da blir jeg upop.. :-) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Okei..men jeg har bare litt innblikk i første boka (les:filmen) =) Å jeg er en barnslig voksen altså. Jobber tross alt i b.hg Da burde du gi dem en ny sjanse..;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Da burde du gi dem en ny sjanse..;-) Tja..vi får se.. Har det så travelt shø 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.