Gå til innhold

Hvordan komme seg dit?

Anbefalte innlegg

Gjest Henja
Skrevet

Jeg skal til en liten by i Bolivia, ved foten av Andesfjellene. Var på et reisebyrå i går men dama bak disken var lite behjelpelig siden det ikke var en "pakketur"... Finnes det noen reisebyråer som kan hjelpe meg med å komme meg fra A til B?

Jeg har søkt litt på nettet, men ser at jeg må ha hjelp til å snekre sammen reisen.

Takknemlig for svar.

Skrevet

Prøv Globetrotter. Jeg har selv brukt dem til litt "spesielle" reisemål, med gode erfaringer.

Skrevet

Prøv Globetrotter. Jeg har selv brukt dem til litt "spesielle" reisemål, med gode erfaringer.

Oops. Var visst litt for rask der... Ser på nettet at Globetrotter er i ferd med å avvikle.

Men prøv utenlandske reiseselskaper. Sjekk litt på nettet hva som anbefales. Jeg vet at det i hvert fall er et par gode britiske som har spesialisert seg på de spesielle reisemål (uten jeg husker ikke navnet på dem).

Gjest Henja
Skrevet

Oops. Var visst litt for rask der... Ser på nettet at Globetrotter er i ferd med å avvikle.

Men prøv utenlandske reiseselskaper. Sjekk litt på nettet hva som anbefales. Jeg vet at det i hvert fall er et par gode britiske som har spesialisert seg på de spesielle reisemål (uten jeg husker ikke navnet på dem).

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...