Gå til innhold

Dåpsgave

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker.... ;o)
Skrevet

Hvem er det normalt å gi dåpsgave til? Kun der man inviteres i dåpen, eller også til venners barn når man får et nyss om at de skal døpes? Jeg fikk nemlig vite det et par dager før dåpen, og lurer på om jeg burde ha ranet en bank og springe beina av meg for å finne en gave!?

Skrevet

Hvis du ikke er invitert til dåpen, ville jeg nøye meg med å sende et hyggelig kort.

Gjest Elextra
Skrevet

Blant mine venner og bekjente er det ikke vanlig å gi gave med mindre man er invitert i dåpen. Unntak for aller nærmeste venninners (eller venners) barn.

Gjest Usikker.... ;o)
Skrevet

Blant mine venner og bekjente er det ikke vanlig å gi gave med mindre man er invitert i dåpen. Unntak for aller nærmeste venninners (eller venners) barn.

Takk for svar! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...