Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på noe karaoke-greier på NRK2 - det er det verste jeg har hørt i hele mitt liv!!

Skrevet

He he..er vel flinke de! Eller....

Han som liksom da ble plukket ut forrige fredag og fikk komme i studio - svarte, mora hans skulle ikke ha oppmuntret han til å fortsette å synge. Han synger masse for barna sine og i KOR! - og han synger helst KLASSIKERNE; Sabeltann og Byggmester BOB.

nei og nei! hehe

Skrevet

Han tullingen som akkurat sang den go-go-sangen var jo helt håpløs. Han som synger Robbie nå var ikke akkurat flink han heller nei.

Skrevet

Han tullingen som akkurat sang den go-go-sangen var jo helt håpløs. Han som synger Robbie nå var ikke akkurat flink han heller nei.

Og hun dama som er programleder -------tror jeg er for gammel jeg altså.

;D

Skrevet

He he..er vel flinke de! Eller....

eller??? hahaha ikke akkurat vakkert, men veldig modig synes jeg

:-) det er tilnærmelsesvis sånn det høres ut i de fleste hjem tenker jeg;-)

Morsomt!! hehe

Skrevet

Og hun dama som er programleder -------tror jeg er for gammel jeg altså.

;D

Sånt er søppel! Finn av-knappen og konsentrer deg om DOL (og evt. andre ting på nettet om vi ikke er nok for deg! ;-))

Skrevet

Sånt er søppel! Finn av-knappen og konsentrer deg om DOL (og evt. andre ting på nettet om vi ikke er nok for deg! ;-))

Jeg er her jeg - men det er datra som har fjernkontrollen -:)

Skrevet

Jeg er her jeg - men det er datra som har fjernkontrollen -:)

Du får kjøpe trådløse hodetelefoner til tv-en, så slipper du plages...

Eller ta med pc-en et annet sted, om du har bærbar & trådløst :-)

Jeg gleder meg i alle fall til jeg får den muligheten snart...!

Skrevet

Du får kjøpe trådløse hodetelefoner til tv-en, så slipper du plages...

Eller ta med pc-en et annet sted, om du har bærbar & trådløst :-)

Jeg gleder meg i alle fall til jeg får den muligheten snart...!

Trådløs har jeg men min "grønne fare" er mer slepbar enn enn bærbar

*holder for øra*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han som liksom da ble plukket ut forrige fredag og fikk komme i studio - svarte, mora hans skulle ikke ha oppmuntret han til å fortsette å synge. Han synger masse for barna sine og i KOR! - og han synger helst KLASSIKERNE; Sabeltann og Byggmester BOB.

nei og nei! hehe

Stakkars barn! De ser jo sef opp til faren sin uansett :S

Skrevet

Trådløs har jeg men min "grønne fare" er mer slepbar enn enn bærbar

*holder for øra*

Hehe - den bærbare som jeg har bestilt blir ikke av de letteste den heller, ca 3,5 kg

Men 17" skjerm, visstnok helt rå. Og resten av "spec'en" er også temmelig bra, så jeg gleder meg som en unge, utålmodig som få...

Skrevet

Men hvorfor ser du på det da? ; )

Fordi jeg ikke bor alene og det ikke alltid er jeg som har fjernkontrollen -sitter med ryggen til tv'en :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...