Yoto Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det slik, at alle som benytter seg av ad mister kontakt med følelsene sine? Hvordan går det med sexlivet til de som bruker ad? Virker de inn negativt på alle? Jeg vil gjerne vite, for jeg skal mest sannsynlig begynne med ad mot sosial fob. Jeg har ikke lyst til å ødelegge sexlivet mitt, ei heller bli en følelsesløs flopp som deiser rundt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191959-ad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke lykkelig men... Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kan bare svare for meg. Er det slik, at alle som benytter seg av ad mister kontakt med følelsene sine? - Merker bare at jeg ikke gidder å gruble så mye som før, blir på et vis litt likgyldig. Men mener jeg fortsatt har kontakt med meg selv, bare på en lettere måte, sikkert vanskelig å forstå, men... Hvordan går det med sexlivet til de som bruker ad? - Dessverre døde den delen av meg en periode før jeg startet på AD, så kan vel ikke gi deg et korekt svar på dette. Har nesten null interesse i skrivende stund....og ja, jeg er i et forhold. Virker de inn negativt på alle? - Tenker du på sexlivet eller generelt? Generelt vil jeg si at det hjelper på min sosial fobi, dette tror jeg må være for at jeg ikke gidder å fundere over mulige tanker andre kan ha om meg samt sitte i timesvis å analysere sosiale hendelser i ettertid. Jeg møter sjelden andre mennesker men de gangene jeg gjør det, etter å ha startet på AD, kjenner jeg at det er lettere å være meg på et vis... Etter å ha slitt i mange år med angst og dep er det faktisk fint å få "en pause", men aner ikke hvor lenge jeg holder ut slik heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191959-ad/#findComment-1331112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil bli borte Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kan bare svare for meg. Er det slik, at alle som benytter seg av ad mister kontakt med følelsene sine? - Merker bare at jeg ikke gidder å gruble så mye som før, blir på et vis litt likgyldig. Men mener jeg fortsatt har kontakt med meg selv, bare på en lettere måte, sikkert vanskelig å forstå, men... Hvordan går det med sexlivet til de som bruker ad? - Dessverre døde den delen av meg en periode før jeg startet på AD, så kan vel ikke gi deg et korekt svar på dette. Har nesten null interesse i skrivende stund....og ja, jeg er i et forhold. Virker de inn negativt på alle? - Tenker du på sexlivet eller generelt? Generelt vil jeg si at det hjelper på min sosial fobi, dette tror jeg må være for at jeg ikke gidder å fundere over mulige tanker andre kan ha om meg samt sitte i timesvis å analysere sosiale hendelser i ettertid. Jeg møter sjelden andre mennesker men de gangene jeg gjør det, etter å ha startet på AD, kjenner jeg at det er lettere å være meg på et vis... Etter å ha slitt i mange år med angst og dep er det faktisk fint å få "en pause", men aner ikke hvor lenge jeg holder ut slik heller. Aurorix skal visstnok ikke ha samme ødeleggende effekt på seksuallivet som andre AD, men må brukes i høyere doser enn angitt i felleskatalogen. Dette har hvert tema før. Prøv søk funksjonen. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191959-ad/#findComment-1331232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.