Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 40 år som lenge har slitt med ekstrem trøtthet. Spesielt ille er situasjonen etter endt arb.dag. Ønsker å legge meg etter middag og sove til neste dag . Våkner aldri uthvilt,jeg har en krevende jobb og er mor til to barn,så jeg trenger å være uthvilt.Siste blodprøveresultater viste en T4=12 Glukose=5,8 B12=210. Jeg har mye leamus i bena. Tungen min har fått dype furer og jeg opplever en svak brennende følelse.Plages også av sviende øyne og slimdannelse i halsen. Jeg er helt tom for energi,og er sliten av å høre fra fastlegen at alt er bra med deg for alle blodprøver er innenfor normalområdene.Symptomene er der likefullt! Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192011-lavbluss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...