Gå til innhold

hobby/interesser

Gjest spurt før,men gjør det igjen

Anbefalte innlegg

Gjest spurt før,men gjør det igjen
Skrevet

Jeg skal få meg en ny hobby/interesse å holde på med. Helst noe sosialt. Skal utvide nettverket, en del av å at jeg skal ut av isolering som har pågått lenge. Hva kan man finne på? Finnes det oversikt over ulike aktiviteter som finnes?

hjertebarnet
Skrevet

Bydelskontoret pleier å ha oversikt over aktiviteter i bydelen, det samme har nærmeste bibliotek.

Skrevet

Magedans!

Det er gøy, sosialt og man får trening som er morsom :)

Skrevet

Sangkor anbefales varmt!

Golf er heller ikke dumt.

Skrevet

Frivillig arbeid

Alltid noen som trenger hjelp, f.eks dyrebeskyttelsen

Gjest Moliza
Skrevet

Revy er artig!

Hvordan finner man folk som driver med revy som vil ha med noen som bare dukker opp? Har alltid hatt en skuespiller i magen, eller komiker....

Ellers, til deg som lurte: Bor du i by? I Oslo og andre større byen fins det masse oversikter over aktiviteter, og masse foreninger.

Bor du på mindre steder er det lett å få oversikt, de har vel kor og korps og velforeninger og kanskje noen mer spesielle ting som en eller annen ildsjel har startet. Følg med i lokalpressen, og vær åpen for nye impulser.

Er du veldig sjenert, kan et kurs kanskje passe til å begynne med, men det er ikke lett å få nye faste venner av det.

Skrevet

Røde Kors Hjelpekorps?

Blanding av mye rare folk der i alle fall :-)

Det er nyttig, sosialt, hyggelig og en opplever noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...