Gå til innhold

Hva er grensen for utroskap?


MrErnest

Anbefalte innlegg

Gjest Ethvert par setter grensene sine selv som de er enige om

Du er ikke helt enig med deg selv du heller, eller? Blir litt usikker på om alle innleggene med din "signatur" er skrevet av samme person, men de er ganske motstridende.

Den der bør du svare på altså. Ikke bare for min del, men også overfor MrErnest som jeg sitter her og gir råd til.

Ikke lest hele tråden kanskje?, eller kjenner iallefall ikke til de tidligere innleggene til MrErnest fra 2-3 mndr. tilbake, som jeg også har vist til her?'

Ja, det er jeg som har skrevet alle innleggene med signaturen "Ethvert par" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der bør du svare på altså. Ikke bare for min del, men også overfor MrErnest som jeg sitter her og gir råd til.

Ikke lest hele tråden kanskje?, eller kjenner iallefall ikke til de tidligere innleggene til MrErnest fra 2-3 mndr. tilbake, som jeg også har vist til her?'

Ja, det er jeg som har skrevet alle innleggene med signaturen "Ethvert par" osv.

Jeg gadd egentlig ikke svare, for jeg trodde du selv så hva jeg mente :-)

I noen innlegg ber du han om å blåse i hva andre sier og bare finne ut av hva som passer dem best. I andre innlegg sier du at han har store problemer og trenger hjelp. Jeg syns det var litt motstridende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethvert par setter grensene sine selv som de er enige om

Jeg gadd egentlig ikke svare, for jeg trodde du selv så hva jeg mente :-)

I noen innlegg ber du han om å blåse i hva andre sier og bare finne ut av hva som passer dem best. I andre innlegg sier du at han har store problemer og trenger hjelp. Jeg syns det var litt motstridende.

Ja, men det var jo før han skrev at han nå har søkt hjelp og at det går mye bedre. Da slutter han forhåpentligvis å gruble så fælt, blir trygg på sine egne grenser, og trenger ikke bry seg så mye med hva andre mener.

Jeg synes ikke jeg har vært motstridende i det hele tatt, hvis du leser mine innlegg i riktig rekkefølge, dvs. etterhvert som han svarer her og flere ting kommer fram.

Hvis du hadde lest hans innlegg for 2-3 mndr. tilbake, ville du nok skjønt mer. Jeg husket nemlig signaturen hans og søkte opp de gamle innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I utgangspunktet synes jeg ikke det er galt om hun danser med andre eller blir spandert en øl på. Men det kommer jo an på hvordan hun ellers oppfører seg, om hun flørter mye med andre, om hun danser med andre hver kveld eller en gang i året, hva slags forhistorie dere har, om du har grunn til å stole på henne osv.

Neida, jeg personling synes bare at det å ha "avtalt" på forhånd når en er i et forhold er ganske greit, og det har vi gjort nå. Begge er faktisk enig. Hun er ikke typen som går på byen i helgene, hun foretrekker faktisk en helg med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg personling synes bare at det å ha "avtalt" på forhånd når en er i et forhold er ganske greit, og det har vi gjort nå. Begge er faktisk enig. Hun er ikke typen som går på byen i helgene, hun foretrekker faktisk en helg med meg.

Hva har dere "avtalt" på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...