Evdan Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei Jeg er ei dame,28 år som lurer på om jeg kan ha en medfødt hoftefeil! Da jeg lærte å svømme i tredje klasse så fikk jeg bedskjed av læreren min at jeg ikke sparket i fra ordentlig med venstre beinet, bevegelsen ble bare fra kneet. Med litt ekstra konsentrasjon så fikk jeg med meg beinet men har siden måtte tenke på det for å få bevegelsen i hele beinet. Tenkte ikke så mye på det da og merket ikke noe til det da jeg gikk. Men for noen år siden fikk jeg en nummenhet i det venstre låret og har i perioder kjent ut som om det henger litt etter. For en tid tilbake begynte jeg å rense ut kvikksølv med ishavsalgen Chlorella og har blitt mye bedre men det er ikke helt bra. Kan jeg ha en medfødt hoftefeil? kan en kiropraktor gjøre noe med dette. Går ikke til noe lege før jeg må nå er blitt lei av overfaldiske svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192337-hoftefeil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.