Gå til innhold

Slutta med cipralex.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har gått på cipramil og cipralex i ca 4 år.

Har nå sluttet etter ca 5 uker nedtrapping.

Men nå har jeg en helvetes angst og uro i kroppen.

Deppa for ingenting nå!

Hodepine med trykk over panna.Får også støt!

Nærmest som et elektrisk signal som jeg hører,blir deretter svimmel (veldig) deretter gir det seg,men det kommer igjen og igjen mange 100 ganger i døgnet.

Har jeg slutta for brått eller hva er dette? Når går det over?

Går det over?

PS nedtrappinga var i samråd med lege!

Håper du svarer meg fort!

S

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192520-slutta-med-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Var ikke rare svaret dette gitt!

Hvor lenge varer abstinesnene da?

Vil nok variere så mye fra person til personat det ikke er mulig og poeng i å gi noe svar.

Som min psykiater sa når jeg sluttet på efexor,( det var beintøft og jeg brukte lang tid på det) kunne jeg begynne på igjen med en svak dose og ta det derfra enda langsommere.

Men selv valgte jeg å stå det ut og det ble bedre gradvis.

Vi er så forskjellige, og mange leger gir for kort nedtrappingsplan etter min mening. Det går greit for noen, men mange av oss trenger laang tid og sitter igjen med store abstinenser og mindre tro på at legene vet hva de snakker om.

Håper at du begynner å merke en forbedring snart.

Vh bugge

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192520-slutta-med-cipralex/#findComment-1336924
Del på andre sider

Vil nok variere så mye fra person til personat det ikke er mulig og poeng i å gi noe svar.

Som min psykiater sa når jeg sluttet på efexor,( det var beintøft og jeg brukte lang tid på det) kunne jeg begynne på igjen med en svak dose og ta det derfra enda langsommere.

Men selv valgte jeg å stå det ut og det ble bedre gradvis.

Vi er så forskjellige, og mange leger gir for kort nedtrappingsplan etter min mening. Det går greit for noen, men mange av oss trenger laang tid og sitter igjen med store abstinenser og mindre tro på at legene vet hva de snakker om.

Håper at du begynner å merke en forbedring snart.

Vh bugge

Puuh!

Takk for oppmuntrende svar.

Er rene vareheisen dette her!

Går opp og ned så det holder!

Trener som en gal for og holde angsten i noenlunde sjakk!

Det hjelper i allefall der og da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192520-slutta-med-cipralex/#findComment-1337137
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...