Gjest Melancholy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei Har gått på høyeste dose Nardil en god stund nå. Det fungerte veldig godt frem til slutten av mai, og så avtok virkningen. Derfor ble dosen satt opp til seks tabletter i stedet for fem. Har etter dette ikke merket noen endring på sinnstemning og depresjon. Derimot har jeg begynt å få blodtrykksfall med påfølgende svimmelhet, forsvinnende koordinasjon og enkelte besvimelser. (Besvimelsene kan avverges hvis jeg legger meg ned eller setter meg ned så fort som mulig.) Ved de sterkeste "anfallene" som kan føre til besvimelse får jeg som oftest også ukontrollerte rykninger i benmusklaturen. En periode hadde jeg også oppvåkninger på natten med kramper i det ene benet. Etter dette sluttet fikk jeg jammen også droppfot i det andre benet, så nå går jeg i behandling hos osteopat med dette problemet. Kan dette har noe med mitt vanvittig store kaffeforbruk og/eller min dose Nardil? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192523-blodtrykksfall-og-besvimelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.