Gjest Zyko Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg er sint, sliter med å puste ordentlig er redd for å få angstanfall fordi jeg er alene hjemme med barna, tør ikke sove, tør ikke noe, jeg som egentlig er så tøff tør plutselig ingenting Jeg har lyst til å slå i stykker alt som er i huset, men klarer faktisk å besinne meg siden barna er her, har lyst å skrike høyt, lyst å finne noen som har noe som kan dope meg ned. Har akkurat begynt på Lamictal og har ikke kommet opp i rett dose enda.. Så jeg er så og si uten medisiner, jeg vet jo at det ikke nytter, men jeg måtte slutte på de jeg hadde. Jeg er helt i villrede om dagen og jeg har enda ikke fått verken psykiater/psykolog eller plass på dagsenteret her enda. Kom ut fra DPS for 2 mnd siden og i følge dem var alt avklart før jeg ble utskrevet.. Yeah right! Fastlegen min er også på ferie og jeg har mest lyst til å løpe på en vegg. Kan dette ha noe med at jeg akkurat har startet på Lamictal eller er det bare endel av psykdommen dette også, er bipolar/borderline. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192649-angst-av-lamictal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.