Gå til innhold

Konstant vondt i bihulene

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkmo

Overskriften er ikke helt riktig, men nesten. Noen dager er jeg fin. Men blir jeg kald på føttene en dag, så er det en rolig dag eller to etterpå.

Det må da finnes noe råd for å bli bedre. Sykdomsforløpet er som følger, da jeg var sånn ca 13 år begynte jeg å plages med vanlig bihulebettenelse. Antibiotiak kurer i fleng. Stakk opp bihulene 2-3 ganger. Var bedre en stund. Prøvde kinesiologi, homøopati, fotsoneterapi, det hjalp ei stund, men når jeg sluttet med behandlingen så like ille, om ikke verre. Det blir dyrt i lengden i betale 275 kr for behandling annenhver uke, synes jeg. I sommer er det blitt riktig ille, svimmel og vond nakke i tillegg.

Har du noe råd å komme med? Går jo utover både barna og husarbeid dette.

mvh Weronica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192672-konstant-vondt-i-bihulene/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei på deg - som jeg kjenner meg igjen!!

Har hatt sammenhengende bihulebetennelse i nærmere 20 år, gjentatte homeøpatkurer har hjulpet, men ikke så lenge om gangen. For 2 år siden startet jeg på en kur for å rense kroppen min - Multichi og Livex , etter en stund var jeg nær ved å gi opp, jeg var snørrete i 2 mnd i strekk!! Gjett hvem som er glad for at jeg ikke ga opp i dag da - meg, ikke betennelse eller hodepine lenger, men kan love det kom ut masse gørr gjennom den nesa mi!!

send meg mail hvis du vil vite mer [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...